logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】網友批龜縮廷:當黨友係安全套

2019-01-08
■林子健「被擄」後,在記者會上展示遭虐打和留在雙腳大腿上的21口釘書釘。 資料圖片■林子健「被擄」後,在記者會上展示遭虐打和留在雙腳大腿上的21口釘書釘。 資料圖片

民主黨「釘書健」(林子健)前年話自己鰫籊冗x市俾內地鵅u強力部門」派人「擄走」,當時民主黨班人即刻就幫佢搭鬙x戲開埋記者會,李柱銘、何俊仁,同身為立法會議員麊L卓廷就齊齊撐場,結果釘書健M家因為件事要上庭,當日整齊黻}容就消失苤A成日出風頭麊L卓廷當然都冇影啦。有網民揶揄林卓廷係最佳政棍,當人係安全套用完即棄。

林子健被控2017年向警員虛報在油麻地被擄走一案噚日再度鬖銴E龍裁判法院開審。講緊上次開審鶧}林卓廷就已經神隱,但估唔到呢次都繼續施展龜縮大法。事實上,鰝L子健被踢爆懷疑講大話後,林卓廷就劃清界線唔肯再講呢單洁C 梗係啦,冇政治油水抽之餘仲分分鐘燒埋自己,佢仲唔反轉豬肚唔認人?

見到林卓廷對自己巀狺豖搹部u義氣」,網民梗係都鬧爆佢啦。「Chi Kuen Stephen Cheng」就話:「政棍本色,一隻沒有利用價值的棋子還會望他一眼嗎?」「Tony Chan」恥笑:「有幾多人會將避孕套用二次?用完開心了便拋到垃圾桶裡了!」「Ka Wing Tong」就重提之前因為佢而衍生黻h黨潮:「佢都俾黨友叫人格卑劣,仲講乜?」 ■香港文匯報記者 何西

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻