logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

郭羨妮過年親下廚煮大餐

2019-01-16

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)郭羨妮(Sonija)與莊思敏(Jacquelin)昨日到觀塘出席商場《開運潮豬迎新春》活動,二人不約而同作性感打扮現身。

農曆新年將至,Sonija透露會留港過年,新年派利是都是開心事,她亦帶女兒去拜年??利是,而身在北京的老公亦會回來,屆時她會親自下廚,會整大魚大肉,如花膠扒、鮑魚。問到是否全部自己煮?Sonija說:「要學好容易,上網睇片學。(老公讚好食?)老公最鍾意我整焗羊扒、西洋菜湯,同埋包餃子,同個女一齊包,好好玩。」

同場的Jacquelin透露新年三姊妹會回馬來西亞過年,:「因為屋企人劗銦A年年都返去一家人食飯,新年都係飲飲食食同拜年。」問到拜年時可有被親友催婚?她笑說:「梗係會啦!催到唔想再講。(有信心??埋今年利是,明年派利是?)信心年年都有,但年年都係咁,遇到就遇見。」Sonija有感而發笑指緣分要來就來。

恨嫁恨到出口的Jacquelin更坦言希望一年內完成結婚及生仔,Sonija笑問她:「要孖胎?」Jacquelin即答道:「都好呀。」

問到妹妹莊思明是否快將結婚?Jacquelin卻稱不知道:「冇問,費時畀佢咁大壓力,順其自然。佢]自己有分數,兩個人一齊開心就得。(思明男友楊明會唔會一齊去馬來西亞?)唔知呀,佢要開工,同埋佢都有屋企人,唔好搶髐H]個仔。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻