logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民鬧爆「泛民」包庇

2019-03-03

Kim Wan Yan:說好的學術自由,大學自主呢?

施亞倫:一個所謂的香港民主黨(兼美國代言人)粗暴干預一間香港的大學內部管理及學術自由!

趙處機:可笑的是同一班政棍成X日話政府政治干預大學。

Dicky Lee:犯狗一向都是雙重標準,現完美演繹了甚麼是干預院校自主,徹底破壞香港的核心價值。

陳慶祥:人地(])學校翵ヾA又關佢民主黨咩事呢?吾(唔)通系(係)佢個黨背後煽動學生,害左(驉^人吾(唔)好意思?

Yu Hung Chan:犯民鵀菪悁菪D,就係放縱同亂薄I所以民主黨巀珥,違規犯法的表表(比比)皆是。既然民主黨咁認同呢條友,咁理大唔收佢,民主黨問(咪)收埋佢囉!

Wai Cheung HO:根本泛民宗旨就係要香港亂,香港越亂牠(他)們先有機會抽政府後腳,所以有咁落力儱o亂份(分)子,無論佢]做牊鴭怷驤ㄜn盲撐死攬。

Jimmy Wong:行為出位就有人buy,有民主黨十卜(支持),下次可以出來競選,一切都是套路。

Antony Law:因為如果呢條肥仔鵀甈偃冇事,搶手機鼣智蒆ㄕ麻リf甩身!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻