logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

黃秋生睇好鎮宇發哥咧k主角

2019-04-11
■黃秋生、姬素•孔尚治、葉童、李璨琛、黃定謙、導演陳小娟等,出席電影《淪落人》慈善首映活動。■黃秋生、姬素•孔尚治、葉童、李璨琛、黃定謙、導演陳小娟等,出席電影《淪落人》慈善首映活動。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃秋生、姬素.孔尚治、葉童、李璨琛、黃定謙、導演陳小娟及監製陳果等,前晚到圓方出席電影《淪落人》慈善首映活動。秋生憑此片入圍角逐金像獎「最佳男主角」,問到是否已準備好戰衣出席頒獎禮?他笑言:「準備就準備了,如果出席都要茩m,我又唔係拍三級片,又唔係《三夫》。(已決定會出席?)機會都幾大,之前都諗出唔出席,但朋友叫我唔好咁幼稚,但我驚又惹是非,與其講洐n就住就住,咁不如唔去,唔去就唔使講。得到大家畀面和愛護,咁受觀眾歡迎,就去啦。」對於被睇好很大機會得獎,最佳男主角非他莫屬?秋生謙虛地說:「我都有壓力,但唔係來自獎項, 獎亦唔係非我莫屬,個個都有可能,鎮宇同發哥都大機會,而且唔知現在評審的方向。」問到《淪》片可有帶挈他多了工作機會?秋生坦言沒有。

李璨琛憑《淪落人》角逐金像獎最佳男配角,對於得獎信心,他表示抱平常心,並大讚其他對手說:「個個都幾好,睇晒其他對手的戲,黃德斌同袁富華畀我好唔同以前的感覺,潘燦良舞台劇出身,幾幽默,各有特色,智叔就唔使講啦,我信心一半半,盡量投入當係去party見朋友。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻