logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

鄧麗欣化身「街頭愛神」 與媽媽派花行善

2019-05-13
■Stephy化身成「街頭愛神」。■Stephy化身成「街頭愛神」。

香港文匯報訊 鄧麗欣(Stephy)趁昨天的母親節,攜同媽媽參與慈善團體「點滴是生命」街頭派花活動,今次是她們首度以「母女檔」行善,別具意義。她說:「今日好特別就係我帶埋媽咪出薄A佢以偉大母親翵郊鬙h派花畀其他偉大鴷擦芊A可以同媽咪過一個好難忘鴷擦佶`,因為未試過同媽咪一齊做慈善,所以非常之開心。」

母親節送驚喜失敗

在中午時分,Stephy突襲尖沙咀海旁送花,引來大批途人圍觀及集郵,這位「街頭愛神」最終成功派發近50枝康乃馨,亦成功令不少小朋友向媽媽獻吻,場面溫馨。其間,Stephy 家姐更驚喜現身,一家三口齊齊拍照留念。Stephy 表示完成派花活動後,便會與媽媽吃大餐慶祝,更預備了一大束鮮花送給媽媽:「每年都會一家人慶祝,最緊要一家人齊齊整整,媽咪就最開心。我比較怕醜,遺傳鰶咪口密黻穧],好少麜面前講肉麻洁A在心中啦!不過媽咪好鍾意收花,佢好少女心,所以我準備鰷洈嵹e畀佢,畀個驚喜佢!」

萬事俱備,只欠媽媽!正當活動完成後,Stephy打算拿出一大束鮮花送給媽媽之際,豈料媽媽被家姐秘密接走了,令她送花驚喜「撻Q」。她笑言:「我好順利派晒曭慴q途人,但自己呢紮花就好唔順利,派唔到畀媽咪。原本打算同媽咪派完花,上返講鴗蔚ЖN畀驚喜佢,但點知琱茼h人啦,我家姐就鰼絮咪去食飯先,我要再搵個時機Surprise一下佢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻