logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】「受害人」有屈人前科

2019-10-11

在「連登」討論區及fb,原來吳傲雪於社運圈相當「有名」。翻查google資料,早在2017年就有人發文批評她老屈前中文大學學生會長周X峰及借其上位,包括經常以家庭問題及精神問題四處借宿,以及「最鍾意扮弱者」。她更曾多次向「星火同盟」申請生活費,並因為金錢問題大力批評「星火」。

今年初,中大學生會舉行幹事會換屆選舉,有人就挖出身為「乘風」的候選外務副會長之一的吳傲雪的罪狀。該網名為「Azeotrope」者就大數其多宗罪:

1.成日以屋企問題、精神問題去人]屋企唌A又話老豆(竇)有唔知咩精神病定抑鬱唔(咁),周圍收兵同最鍾意扮弱者。

2.專溝莊員、會長級。

3.溝唔到或俾人飛就會作洬P圍唱人。

4.條仔有女友都會照姣照溝。

5. 每每入到新組織新群組,開頭會扮乜人都加,但唔會埋女人堆。過鷜之後就會刪晒群內其他女,得返晒囓J薔纗洏O人錯覺佢fb兵數直線上升...... ■香港文匯報記者

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻