logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】黃店謀Pepe蛙利益 屈正品店抄襲

2019-12-27

煽搞破壞被踢爆仍死撐 同路人無視侵權續支持

鰫O半年暴力示威現場時常現身甚至被視為「卡通形象」之一餲epe the Frog,畀好多「黃店」謀鬫n大利益。為鱆妣鼎O塊人血饅頭,佢]麰僧菑Q分難睇。早前靠販賣Pepe「發大財」、經常話自己支援抗爭嚗痐憭憡膉膝q,就鷅穭W死咬本月開張麰熄·epe期間限定店產品係「抄襲」、「目標係吸血」,稱自己鼤ㄚ~先有香港代理授權,又引述網媒報道話間店「有中資背景」,搞到同路人要罷買甚至「裝修」。有撐暴鵅u獨立記者」查證件事,發現黧#酋w店先係香港獨家代理,但樂文推三阻四唔肯認錯,最後鰤O者威脅如果佢]唔認錯就會再爆料的情況下先跪低。不過,個記者都係明踩實幫呢間佢「有兄弟識」嚗痐憛A大張旗鼓找尋到「真相」後竟然唔係叫人支持正版,而係兩邊都要支持,真係一齣大戲換來名利雙收呢。 ■香港文匯報記者 文根茂

漫畫家Matt Furie創作餲epe,鰣輕鉹j街小巷都好容易見到,好多「黃絲」當佢係「抗爭符號」,於是就有眾多「黃店」想爭食呢個人血饅頭,販賣其周邊產品。

屈正品店「中資背景」遭調查

今個月中環出現全港首間期間限定Pepe the Frog Store,販賣Pepe周邊產品,引來滿城風雨。有媒體聲稱一間有內地背景的企業Momo Entertainment正為Pepe青蛙頭像申請註冊商標,涉及的頭像圖案,出現在中環限定店內的產品上,因此懷疑間舖有「中資背景」。

同樣販賣Pepe周邊產品嚗痐憭憡膉膝q就引述呢篇報道,仲聲稱網民可以就Pepe版權問題向海關查詢,即係叫人報串,又稱自己販賣鼤ㄚ~係「香港代理授權」,更直指中環間店食「人血饅頭」、「目標就是吸血」,產品都係「抄襲」。「黃絲」神經很快被觸動,開始造謠話間公司係內地企業運營、有間鶷`圳鴾膝q,各個都話要「罷買」、甚至「裝修」,亦真係有黑衣人開始鷇∠E附近騷擾顧客。

但一直撐暴、聲稱係「獨立記者」鵅u白影」日前就帶同律師查證件事,在翻查公司註冊文件後證實間公司確鰣輕鉾虪U,且佢]先係買下Pepe香港獨家代理權鴾膝q。原來侵權鶩茷Y樂文文具公司至真囉!

「黃絲」瘋傳鼤`圳間屬於佢]鴾膝q,都係捕風捉影的謠言。根據「白影」嚚晙d,至於內地背景企業申請註冊商標,則係由真正的版權持有人或其帶包申請,根據香港法例,呢間中環鴾膝q只係Sub license,無法由佢]申請。

遭「手足」通牒終跪低道歉

面對自己手足查出鵅u真相」,樂文文具公司都係五次三番推卸責任,先係話「很多網民都有轉發」、「自己並非唯一有轉帖鴾H」,之後又開post鬧返蠸頨礙怴G「放回焦點去件事啦!好心提!重(仲)玩抹黑,說好的不割不化?」更企圖捐出100個帆布袋收益等息事寧人。

不過,已經高調宣揚調查「真相」鵅u白影」唔會就此罷休,佢就鞿ost話自己都以「手足身份」「教埋你地(])應該點做,甚至教埋應該點答我作為記者時的提問」,又無奈指「唔係因為我有兄弟識你地(]),我先唔會咁做」。最終就威脅稱「以手足身份比(畀)你地(])既(鵅^最後通牒!收回言論,認自己收錯料,咬錯人。否則我再爆埋我手上有既(鵅^料,你入左(驉^既(鵅^大量貨,唔止會無人買,我擔心係你地(])被裝修。」

如果睇到呢度覺得呢位記者係想支持公義保護正版你就太天真。收到呢個「通牒」後,樂文文具公司即刻發道歉信,而「白影」都態度180度大轉彎,話叫「大家收貨」、「已造成的傷害是無法完全修復的了」、「賺錢係天經地義既(鵅^事,仲要大大力去賺」,無視「手足」侵權,話「咁兩邊我都會買隻」。最終,不單止自己因為「追求真相好公道」而出名,自己兄弟檭E都唔會因為抹黑同行而受到懲罰,呢招真係好高。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻