logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

求證求真:「雞批」認自己坐低 《蘋果》屈警推落地

2019-12-31
■圖中可見,「雞批」盤腿坐在地上,有警員跟她溝通。 網上圖片■圖中可見,「雞批」盤腿坐在地上,有警員跟她溝通。 網上圖片

激進示威衝擊現場咁危險,一般人都會避之則吉,但有齯H就係會興致勃勃咁參與呢齯j龍鳳。成日鶵釋輔{場出現鴷◣律師「雞批」,繼早前被報道話「俾港鐵職員推跌」,事後港鐵回應話睇完CCTV,根本冇職員掂過佢後,前日又有人話佢鬗W水「和你shop」時「俾警察推跌」喎,再附張佢坐鬖a下麍蛓N當做「證據」,真係唔知呢個「證據」點樣睇到警察推佢苤C

??家麰輕銦A最經常出現鼢N係看圖作文。前日開始,網上就瘋傳一張失明律師「雞批」盤腿坐鬖a下麍菕A隔籬有個警察低頭同佢溝通緊,咁樣鴾@張相,竟然就俾人講成警察「又推盲人」,甚至話警察「推跌盲人」,《蘋果日報》仲話警察「踢失明女律師」??。

嫌背囊重放低坐落地

咁事實係點呢?睇返《蘋果》個訪問片段,「雞批」承認一開始自己鶭竣閮噬u前坐鬖a下,之後又起返身,後來警方擴大封鎖線,佢就話「俾警察推」,「我叫警察你唔好再推我,跟住佢話『我冇推你』」。「雞批」續聲稱,「個警察繼續推佢」,「我向後行,咁我又揹住咁重麰I囊,咁我咪擺鬖a下,坐鬖a下囉。」「雞批」然後話︰「我覺得鵅B我唔知,我覺得有個女警企圖用佢儭}Z撞鬻琱@鵅]下)。」之後班警察就冇理過佢苤C

換言之,由頭到尾「雞批」坐鬖a下,都係佢自己黻囮@,屬於賴死唔走,而唔係警察推跌,但齯H依然看圖作文,《蘋果》篇文字報道仲將件事寫成「雞批」「被撞跌在地」、「再被一名女警用腳Z踢向其身體」,真係完全唔使理個受訪者講咩,做法令人震驚。

被推跌放流料有前科

事實上,「『雞批』被推跌」呢件事唔係第一次發生,鬗策~11月10日,港鐵沙田站因為俾黑衣魔破壞而要關站時,都曾經有「報道」話「雞批」被港鐵職員「推跌」,而港鐵職員見「雞批」鬖a上依然落閘咁話。港鐵之後回應事件,話睇罏CTV,職員根本冇掂到佢,反而係「雞批」自己坐鰜務中心對開地上,之後又坐魒悖艇~附近地上,到落閘時「雞批」突然想爬入車站,職員就即時停止落閘,畀佢入埋車站同佢解釋完,再升返個閘畀佢自己離開。結果港鐵澄清完,大家咪當冇鬙顙ちo。

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻