logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

慰勞同事 王梓軒請遊日本

2020-01-15
■王梓軒完成前晚慈善晚宴演出後,便開始放假。■王梓軒完成前晚慈善晚宴演出後,便開始放假。

香港文匯報訊 一連8場的音樂舞台劇《利瑪竇》part 2,日前在一片掌聲下圓滿結束,曲終人未散,男主角王梓軒將會與中樂團開音樂會。

已有大半年未有放假的梓軒,完成十周年個唱及《利瑪竇》後,終於可以鬆一鬆,放十日大假,梓軒搞笑話:「我請埋同事一齊去日本,咁就唔會有藉口要做洁A可以真真正正休息鵅C」

大半年沒放大假,梓軒說:「昨(前)晚深夜時,收到一個訊息,你唔可以話係警告,但令到我要格外小心,就係我儭g理人打畀我,因為我自己開鱄茧L條件任大家去plan黻眼薄A竟然我儭g理人話『你咁駼udget,我]點玩得盡興呀!』蘡巀控o好冤枉,你幫我慳錢係好,但係你想玩多曮}加碼囉!我]希望大家玩得好開心,我覺得係值得,因為呢幾個月,每一個同事都係出心出力,甚至有一個同事成個禮拜冇沖涼,另一個直頭鷚t唱會個道具當床褥鬗膝q,呢曮}抵錫囉!」

體重跌至新低

近半年來,梓軒為了個唱及《利瑪竇》音樂劇,忙得不可開交,體重跌到前所未有的145磅,梓軒話:「其實我已經食好多洁A可能身體慣鰹灝蛂A食極都係咁。」

《利瑪竇》尾場時,台前幕後都難捨難分,一身輕鬆的梓軒話:「我既唔捨得又一身鬆晒,《利瑪竇》由第一次嚘饡々峇蝶t到第二次重演,差唔多有一年,中間亦都花鬙b年時間鬘x上台下準備同演繹。其間同松哥、導演及台前幕後有好多麍G事同感情,每次演出都竭盡所能,亦見到觀眾感受到鶗鬙膳銃q同愛,我]自己都不禁流淚,有好幾場一唱序幕,全場起晒身拍手,鶪@種共鳴感令我好感動。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻