logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

泛暴「偷圖」牟利 黃絲死撐無侵權

2020-01-19

香港文匯報訊(記者 文森)泛暴派為攥紊不擇手段。有人揭發在昨日銅鑼灣的所謂「和你宵」年宵市場中,有人盜用他早前拍攝的照片出售牟利,呼籲市民抵制有關攤位。

網民「Ed Cu」在「香港風景攝影會」facebook專頁發帖指,他的朋友發現銅鑼灣「和你宵」內的B46「和你扔」攤位涉嫌盜用其拍攝的一張相片,並應網友要求上載自己所拍攝的相片證明事件屬實,批評該攤位在裁去其相片的水印後製成商品牟利,並呼籲網民抵制涉事攤位。

不過,黃絲不嬲都聲大夾惡。「黃盛康」留言稱:你肯定你當時得你一個人影嗎,仲有佢麙i明顯黃過你報過麙i又算唔算偷先,請問?」「Ed Cu」反駁:「咁未(咪)叫佢比(畀)張原圖睇下羅(囉)。我張圖就一早出左(驉^,moment連焦距都可以一樣我就真係唔信,仲要又crop正水印個位羅(囉),偷圖tune少少色咋華(嘩)。」

「黃盛康」就繼續糾纏:「要搞清楚件事張圖係買定派先,免費派好似告唔入喎,冇利益收受。」「FaNny Chan」忍唔住出聲:「無利益都唔應該啦係咪呀?有無問過當事人架()?就算你話係義賣,都要得當時(事)人同意。唔係告唔入就等如(於)琚C」

其後,「Ed Cu」終轉述主辦方租舖方面回應稱該產品已下架,「已經唔係第一次被侵權,希望多d(齱^人明白尊重的重要性。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻