logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

泛暴話毀「死物」冇錯 自己議辦中招即鬧

2020-01-19

成日都標榜破壞「死物」等同冇犯錯、甚至企圖帶出呢囍部u善良」意味麊x暴派,一遇到自己鵅u死物」被破壞,就即刻冇咁「雲淡風輕」苤C元朗區議會泛暴派區議員方浩軒前日就鐪acebook投訴自己議辦被破壞,更借機抹黑警察,未有報警就聲稱「報警都無咩意思」(圖)。而佢走法律罅搞鴭瓵蛂u連儂牆」亦都被拆走,於是就又係暗示、又係扮無辜,「不遺餘力」分化市民關係,唯恐天下不亂。

方浩軒抹黑警 話「報警無意思」

一邊煽動暴徒搞破壞,一邊又跑去港鐵投訴維修慢鴾霂E軒,日前再次傾情演繹「雙重標準」。此前一直聲稱「死物唔重要」懮鐪acebook發帖話「辦事處都仲未正式啟用,門口信箱就被偷走,文宣被破壞」,更趁機抹黑警察話「報警都無咩意思」,聲稱要「盡快係(騿^辦事處裝閉路電視」,更恬不知恥叫「搞事鴾H可以自重」。

走法律罅搞所謂「連儂牆」被拆

其實佢仲需要自重啦。身為一名區議員,唔單只唔幫助警察執法,仲鬖酗H因非法張貼「連儂牆」被捕後,將自己麉韃Ц遾B變成兩塊所謂「十八鄉中連儂牆」,為違法者撐腰。佢鐪acebook話呢兩塊所謂「連儂牆」「memo紙同文宣都比人搣走」及「俾人拆驉v。

佢聲稱「雖然製作連儂牆banner時,我都有心理準備會俾人破壞」,但就扮無辜:「但我相信街坊可以用理性鴾隤k表達意見」,最後又假惺惺「大家貼黈伬堀ㄜn小心」,唔通係暗示貼浀鳥鷛|被唔理性鴷咱薄u私了」?真係咁擔心街坊安全,唔好搞呢](齱^走法律罅洐曮Y仲好咩?

■香港文匯報記者 文根茂

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻