logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】爆確診者住址 何惠彬出帖道歉又鬼祟刪

2020-03-26
■「議會監察」踢爆何惠彬未有自我隔離7天。 fb圖片■「議會監察」踢爆何惠彬未有自我隔離7天。 fb圖片

泛暴派灠狦陪真係好唔可靠謘A明明講話「錯就要認」、「不可逃避」,結果出完道歉post轉頭又刪返當冇事,講緊鼢N係元朗區議員何惠彬。何惠彬前晚鐪acebook度出post,為披露區內確診者翵蒛擐a址道歉,仲話自己輕率、冒犯。不過,噚日再上佢fb個post已經唔見驉A乜今時今日公開道歉係咁隨意謍均H

何惠彬噚晚深夜出post,為自己披露確診街坊地址道歉,聲稱「鬘敷U及確診者同親友感受、私隱之下,做出呢個行為,亦有違我過去三日一直對其他街坊堅持『唔好探問確診者具體地址』嬼羲k。呢次我輕率、冒犯,於人於己,都係大錯。」佢仲話,已經刪鰿袺髽b post,已請求部分親友轉告道歉,兼聲稱希望之後可以當面道歉??。佢以黑底白字寫到「謹此向確診者道歉」,仲加埋「錯就要認」、「不可逃避」嚗陓牷C點知噚日再上佢fb,個道歉post已經冇驉A乜佢道歉與唔道歉之間都可以彈出彈入謍均H又話要當面道歉鵅H網上道歉都冇埋喎。

再睇下網上殘存痕跡,何惠彬並唔係佢所講鵅u堅持唔好探問確診者具體地址」囉,事關佢星期一先鐪b群組「天水圍國」度出post,內容講到管理處為耀富樓21樓重點消毒,佢仲揚言︰「預計今日(周一)內會收到正式通報『確診者具體地址』,一收到就會公佈邊層。」真係幾咁「保護」中招齔顜{呢。

自我隔離7天又走數

有人或者會認為,何惠彬都係為其他街坊虓Q,提醒佢]隉A但事實上何惠彬鵀甈偌N非常唔理街坊死活。「議會監察」日前就貼相踢爆︰「曾與麥業成開會鴾葬埶狦陪何惠彬,鶶褶~成兒子確診當日承諾自我隔離7天,但不出大家所料,佢又走數啦。何惠彬連日薔h勻見街坊、示威聚集,如果佢已經中魕蛓N真係大件事啦。」真係為街坊虓Q,不如先提防自己播毒啦。

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻