logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】黃店油黃古蹟 核突兼毀歷史

2020-03-26

唔通真係「黃」就大晒咩?黃店「基隆茶餐廳」鶷`水鶗_河街「畯s大押」個位度開分店,但就無視地區文化歷史,將呢個處於戰前唐樓檭E位油到黃一黃,核突嚇人兼破壞地區特色,有「黃絲」竟然仲心心眼話︰「好黃呀!」有網民就批評︰「面目全非,咁唔係活化,係破壞緊歷史。」

二戰前麰蟦茪@向係香港特色建築之一,騎樓支柱更反映舊香港面貌,但鶦Z成日都話要「光復香港」鵅u黃絲」,獲得歷史建築舖位係點做?就係二話不說油黃佢。近日,有網民鐪acebook貼出黃店「基隆茶餐廳」鶷`水鶗_河街「畯s大押」個位度開分店麍菕A餐廳將間舖頭招牌位置油成鮮黃色,連同鶱M樓鵅u畯s大押」4字都被油黃油,真係慘不忍睹。

不過,班「黃絲」就相當興奮,「Kai Pong Lee」話︰「很黃很暴力,我鍾意。」

有網民就貼出舊相,以往裝修好有特色,「畯s大押」個招牌亦非常具歷史感,「Pauline Lee」坦言︰「我反而覺得憟炕]驉^。」「Erica Leung」亦批評︰「面目全非,咁唔係活化,係破壞緊歷史。」

呢屭末蛈n快引起「黃衛兵」圍剿,有人鬧佢]點解政府拆喜帖街佢]唔出聲,直接將不同意見鴾H當做「藍絲」。「Aki Lo」忍唔住留言反駁︰「如果連同路人一句批評都接受唔到,我真係唔知你想『光復』一個點樣既(鵅^香港。你其實係推走緊同路人,不過或者你根本唔係想團結,只係想圍爐吧。是但啦。」

商業電台節目主持人健吾亦揶揄︰「好肉酸?唔係呀,『黃』就得啦。黃店做咩都謘I」唔少人都鰤概^個post鬧間黃店儭阰蛈袘纂A「Chun Kit Wong」亦慨嘆︰「殺人放火『黃絲帶』,遲d(齱^都無問題。」其實都唔使遲齱A修例風波時班黑衣暴徒又縱火、又燒人,「黃絲」都當冇謘C

■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻