logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】兩學生天價頂黃店 「熱狗」:「黃絲」一係奸一係蠢

2020-03-26
■馬啟聰在fb帖文,揶揄事件簡直係「奸黃絲專呃蠢黃絲錢」。 馬啟聰fb截圖■馬啟聰在fb帖文,揶揄事件簡直係「奸黃絲專呃蠢黃絲錢」。 馬啟聰fb截圖

都話「黃絲」俾「黃絲」圈錢圈到無力反抗。《蘋果》日前報道有兩名「黃絲」大學生俾間就執笠龠孺惕c,逆市以30萬元天價去頂間細茶飲店,事後仲要自我安慰話「其實又不完全是欺騙吧?他的配方也有價值。」「熱狗」馬啟聰鐪acebook發文揶揄︰「成件事簡直係黃絲鴽僧寫照:奸黃絲專呃蠢黃絲錢,蠢黃絲被人呃鷟後唔承認自己被人呃錢,仲要幫奸黃絲搵理由。結論:黃絲一係奸,一係蠢。 」

兩名「黃絲」大學生話,當時見間黃店要執笠,佢]唔想香港少一間黃店,於是夾錢頂蟆窗C30萬黻f市天價換釂A?根據《蘋果》講法,就係「壞的招牌、壞的雪櫃、破爛的收銀^、壞掉的冰機」,但兩個俾人搵笨鵅u黃絲」大學生冇抱怨,仲話︰「我覺得算是經驗之一,總會被人欺騙一次。其實又不完全是欺騙吧?他的配方也有價值。」洋溢蠢得積極樂觀黈薵^。

馬啟聰就貼出單新聞話︰「簡單歸納,就係一間就蟆麚ㄔ繴Q呃錢龠懇溝Q(舖)頭搵到兩條水魚。呢兩條水魚明明俾人呃左(驉^30萬,但又唔想承認自己俾人呃驉A仲要諗埋理由向人解釋,上手個黃絲老闆都唔係完全呃×佢]鵅C而兩條水魚都係黃絲。」

「Kevin Lee」就參透「黃色經濟圈」運作話︰「唔怕啦,咁樣出新聞,轉頭d(齱^黃屍(絲)又會一窩蜂去幫襯......一陣。然後佢兩個又會再轉手俾(畀)人。」

網民:做咩兼職可儲到30萬

「Chi Man Cmjohn Wong」就話,自己做10年全職先儲夠錢開舖,質疑兩名大學生做咩兼職儲到30萬元咁多,「我會諗到兼職搵到30萬鴾u種,只有『鴨仔』、倫敦金、紙黃金、炒賣股票,仲有乜野(洁^可能可以搵到30萬?另外,希望真係『鰫情z,香港人,大家心照......」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻