logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】蔡英文割席「港獨」 網民譏食人血饅頭

2020-05-26

「台獨」勢力成日話要支援香港幭顗ㄓ壑l,點知聽到全國人大審議港區國安法,靠鼓吹香港「抗爭」先可以連任鴷x灣地區領導人蔡英文,日前就驚到鐪acebook發聲明,稱如果港區國安法實施,香港民主自由同司法獨立黈痐葳靋會受到「嚴重侵蝕」,台灣鬘痍n時會運用「香港澳門關係條例」第六十條,即停用呢條所謂促進港澳台往來鵅u條例」。換言之,即係過橋抽板,要同鰣輕鵅u手足」割席囉,唔知班「港獨手足」又有咩感受呢?

若「條例」停用 人員來往中斷

被傳係「青症(青年新政)」軍師、身在台灣麊L浩基對蔡英文割席感到「非常憂慮」,話「條例」一旦停止適用,唔止港人無辦法再移居台灣,連留學名額都會併埋入內地生類別。由於港人無任何辦法申請台灣「兩岸條例」入面鴾憟鞳A所以蔡英文嬼羲k等同中斷香港同台灣「一切人員」鴭麂荂A而流亡台灣鵅u義士」同在台工作、留學者,都無法延期簽註。

fb專頁「逐柯攻城師」亦鬧爆蔡英文大啖人血饅頭,因為蔡鶭v選連任鶧}時不斷聲稱「今日香港,明日台灣」,每日散播恐懼同仇恨,估唔到佢踩住「香港人屩A血」連任後就即時割席。

該專頁其後再發帖話,去年香港爆發大規模「抗爭」,台灣電視台疲勞轟炸、一片義憤填膺,M家蔡英文講完洁A所有台灣撐港人儱s聞都係兩句帶過。以前社會大講「今日香港,明日台灣」、「台灣撐香港」,M家竟變驉u香港自找的」、「那人家內政,關台灣什麼事?」搞到出post鴾H都忍唔住問「會不會太噁心啊?」

林浩基:綠營憎港人入骨

網民「灰若」就留言解答:「都唔系(係)咁多台灣人真系(係)歡迎香港人,覺得佢地(])炒貴虃荂v林浩基睇完就點出事實:「其實唔關事啦,綠營本身就憎香港人入骨,畢竟佢地(])好妒忌我地(])有外國護照,所以點解我一直都睇唔起『台獨』,攪(搞)獨立運動既(鵅^目標係要做人地(美國)屬土,奴性重成咁。」

陸委會急改口 稱非「放棄香港」

可能因為蔡英文政績乏善可陳,加上民進黨前年地方選舉輸到慘不忍睹,所以台灣陸委會噚日急急改口,希望挽回「港獨」分子鴾銕龤A因此「澄清」蔡英文唔係要「放棄香港」,而係對「『北京』示警」,因為通過港區國安法麉嶊G「極其嚴重」,希望「北京」勿「一意孤行」台灣褽繴|更「積極協助」港人喎。

不過,突然被「台獨」分子「背叛」嚘竷薯乎唔係好收貨,「李秀芬」就話:「票就騙到手了 ,誰管你甚(什)麼香港反送終(中)?」「Pomin Chung」就揶揄:「雙標黨啊,啊!外加帶風向黨」「Ciao Belladonna」就質問:「4月香港警察拘捕壹傳媒集團創辦人黎智英、民主黨創黨主席李柱銘、工黨副主席李卓人等15人,點解台灣方面毫無反應?呢(M)家你就咁大反應?改完又改?」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻