logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】羅三七認任職「抗爭者」 網民:自爆有糧出?

2020-06-26

個個都話自已「抗爭者」,唔通個個都有抗爭咩。話說 「中箭(香港眾志)」常委羅三七(羅冠聰)參加「初選」屩噸~一欄填驉u抗爭者」,有網民就同佢計數,問舊年去鰿國留學懮究竟「抗爭」釂A,仲話佢如果唔係因為美國爆新冠肺炎爆到不可收拾都唔會提早返,仲恥笑佢自認係「職業抗爭者」,係咪即係爆自己「抗爭」係有錢收鵅J「究竟收鰲X多錢搞抗爭?」

羅三七鬖W單屩噸~一欄填驉u抗爭者」,令一班「黃絲」都好嬲嬲豬,認為佢]鵅u付出」原本係「無價」,但就俾羅三七螳禷O。

人]「抗爭」佢去留學

facebook專頁「政治大嬸判」就出post同羅三七計數,話舊年香港人「抗爭」時,羅三七就急急腳逃難仆去美國讀書,到今年3月美國爆肺炎鶧},佢就書都唔讀仆返蟑輕靾袓齱A「你仲好意思話自己係『抗爭者』?!抗釂A?!」

該專頁仲噴羅三七︰「香港人從來係為鰷z念而『抗爭』,一個崩都無收過......點知原來你係職業『抗爭』者!究竟收鰲X多錢搞『抗爭』?你對唔對得住一班將自己『無私奉獻』畀呢場運動麰輕鉹H?!」完文後標籤「有事即鬆羅冠聰」。

「熱血公民」副主席鄭錦滿亦諷刺羅三七,話佢將「海外留學交流」講成「國際戰線」都算,但將「抗爭者」講成係一種職業,「咁我希望人人都失業。事實上,根本就唔應該有呢個『行業』。」

被譏晉升階梯係做議員

「Kai Hang Lam」話羅三七職業係「抗爭者」,其實係「暑期工」;「Le Klein Yeung」亦問如果「抗爭者」係職業︰「有冇得升職?」呢個,做到立法會議員咪升職囉,又真係有晉升階梯喎。

其實搞笑翵穩齯遾鼠a聰,成日黐埋「中箭」度鵅u大專學界國際事務代表團」前發言人張崑陽聲稱自己麍F治聯繫係「無」;而社民連「長毛」梁國雄則鷈噸~欄上填「被禠奪議員資格的立法會議員」,大晒社運CV。

件事搞笑成咁,網民都紛紛留言恥笑。「是咁的法網肥人」揶揄︰「假設我參選,我一定會係(騿^職業個一欄填上Professional ×upper(專業×U師),好嗎?」■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻