logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

Kenny晒斯文樣 讚「攝影師」人間尤物

2020-08-21
■阿Sa不惜拗腰為Kenny影靚相。■阿Sa不惜拗腰為Kenny影靚相。

香港文匯報訊(記者 李思穎)關智斌(Kenny)近日剛推出寫真集《尋蝶戀花》,新廣東歌《乾爹》MV亦於本月初正式上架,身形弗爆的他不忘騷肌向粉絲派福利,日前Kenny在社交平台放了三張溫文爾雅的新相,旋即引來不少藝人和粉絲的「心心眼」,紛紛留言大讚他靚仔兼有型,原來這輯作品是由好友蔡卓妍(阿Sa)操刀,阿Sa不惜拗腰為Kenny搵出好角度,又以「點影都靚」來形容Kenny,最後Kenny用「人間尤物」來介紹這位攝影大師,互笠高帽!

Kenny一身簡約打扮,白襯衫配西褲倚傍在牆上,不經意露出情深款款Chok到爆的眼神,已經成功吸睛,引來不少網友讚美,連另一男神周柏豪都忍不住讚「好靚仔」,張繼聰就搞笑說:「好靚仔,點解唔畀條路我]行下?」,Kenny回說:「但係我冇你咁堅~壯~喎」張繼聰即回覆:「又靚仔又識恕H,玩晒!」

網民誇阿Sa十項全能

正當Kenny未有開估是由誰人操刀拍攝之際,阿Sa留言:「欓袷敯繾惜f鵅H係咪一個靚女幫你影謘H」Kenny回話:「靚女到你唔信 #人間尤物」。其後阿Sa在個人社交平台貼出幫Kenny拍照的花絮相,留言:「上聯:幫關斌影相,下聯:點影都靚」Kenny才醒覺補鑊:「Hahahaha,唔記得介紹返個攝影師添 #正菜妍 btw,下聯係:一定唔會leung(娘)」

相中所見,阿Sa認真地拗晒腰幫kenny影相,絕對稱職,有網友指阿Sa這個帖文本身已經是一張超美靚相,也有網民說「點夠你玩,又影相又剪髮又煮洐飽A十項全能。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻