logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】黃店賣「豬嘴麻將」 黃絲斥「打手足」食血饅

2020-08-24
■「夠薑媒體」鷅穭W預售背面印上「豬嘴黑衣人」鼣簣N。不過劣評如潮。 「夠薑媒體」fb截圖■「夠薑媒體」鷅穭W預售背面印上「豬嘴黑衣人」鼣簣N。不過劣評如潮。 「夠薑媒體」fb截圖

一邊嗌「碰!」「槓!」「食糊!」一邊支持「抗爭」鼣鶩惚Y咪好難想像呢?不過,「黃絲」為攥粉,幾難想像炡ㄔi以做得出。一間專賣黑暴文宣產品鵅u夠薑媒體」,近日就鷅穭W預售一副背面印上「豬嘴黑衣人」鼣簣N。唔少「自己友」都頂唔順,狠批佢]食人血饅頭,有人質問佢]「打手足」係咩意思,有人更揶揄幾時出埋同一主題嬼蚰幼M喎。

「夠薑媒體」同兩個本土設計師「練黑龍」及「arkisan.hk」推出預售價1,288蚊一副「香港製造」鼣簣N,每隻麻將都係全黑色,背面印上「豬嘴黑衣人」奰Y像。鰫垂蛂A佢]仲加髐@大堆標註,包括「不忘記」、「良心經濟圈」、「煲底見」等「黃絲」用語,引人落疊。

雖然有「黃絲」大讚副麻將好靚,不過,有唔少「黃絲」就對呢種產品好反感苤C「死亡KOL」的陳偉霖就發帖揶揄:「呢羉潃羉漇Y手足臨死前所講鵅y代我走埋落去』?」佢標註埋「唔爭在出埋大富翁」、「幾時出埋殯」。

「獨人」嘲「幾時出埋飛機杯」

「獨人」梁金成亦鰫垂趿^揄,「好有趣呀,咁都畀你諗到!下次會唔會有排(牌)九呀∼輪盤呀∼大細呀∼咁呢?你]咪on ×當有趣啦!不如整埋飛機杯同自慰器w啦!」

親「熱狗」鵅u手作達人」吳斯翹就話:「消費義士的極致。今晚約齊腳打手足。」「水晶姥姥」李婉文亦加把口:「打義士,target藍屍(絲)market(目標係藍絲市場)?」

為鷚伅q到「黃絲」支持,其實設計師已經將「三萬」、「一筒」、「西」變成白色,似係想咒「三萬警察一同歸西」,身為「熱狗」鵅u阿柱」就問︰「呢副係手足麻將喎,萬一你冇三萬,只湊到一同歸西,好意頭咩?」有網民就問萬一第時警察請多髐H去到四萬人點算,「阿柱」揶揄︰「 詐糊!」

唔少「黃絲」都猛畀劣評,「Bill Tsang」話:「哇,套死人麻將又整得幾鬼屎靚,再張套麻將命名為『手足』。一邊食住人血饅頭,一邊打手足,人生一大樂事,唔打手足就唔係黃絲,你今日打左(驉^未。」

「Will Lo」亦話:「好正呀!點樣既(鵅^抗爭最後都變左(驉^生財工具,人血饅頭!」「匡進」就話:「正呀!幾時會出condom(避孕套)呀,好期待!」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻