logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】《蘋果》幫饅頭張漂白 網民「翻舊賬」 狠批

2020-08-24
■《蘋果日報》日前幫饅頭張做專訪,佢聲稱話自己「從來唔插其他『黃店』」。 fb截圖■《蘋果日報》日前幫饅頭張做專訪,佢聲稱話自己「從來唔插其他『黃店』」。 fb截圖

龍頭「黃店」龍門冰室(人血龍門)過去一年醜聞多多,老闆張俊傑(饅頭張)俾前伙計指控刻薄、呃「手足」錢、中飽私囊、背住二奶溝女「手足」,衰洃@籮籮外,早前仲鰣輕銊磞w法生效前夕,突然鐪acebook宣布同「黃色經濟圈」割席,令唔少「手足」都覺得饅頭張??完鬆。不過,《蘋果日報》日前就幫饅頭張做鱄荓M訪,饅頭張一副豁達口睋縐鴞菑v笑罵由人,仲話自己「從來唔插其他『黃店』」。不過,唔少網民都提出佢儭o證,仲鬧埋《蘋果》做法核突(w)。

饅頭張去年底建立所謂「香港人鵀B室資源分享中心」,以中心名義舉辦多項活動籌款,稱要建立所謂支援被捕抗爭者(黑暴)黻簹驉A不過,其後同多個「手足」、「家長」、義工及前職員就錢銀問題爭執,又俾人揭發佢將同路人送畀「手足」儭t誕卡當垃圾,唔少人同佢合作完都不歡而散。

睇完饅頭張鴭瓵蛂u絕地反擊」,唔少網民話佢根本無法反擊,唔敢接受對質,靠《蘋果》都冇用。成日追擊龍門鵅uAnita Wong」就話:「你真係咁支持饅頭張,就快齯銕鱹出薯P所有指控佢鴾H當面對質......我係企響手足、義工、家長同義務導師劗鵅I」佢質疑人血龍門係咪偽黃,話饅頭張冇就「7.21」同「8.31」等事件表態,仲話唔係「不分化」就要盲撐:「饅頭張同黃圈割蓆(席)就冇問題,其他小人物就唔割得蓆(席)?」

唔鬧其他「黃店」?俾網民踢爆

「Anita Wong 」仲鬧埋《蘋果》報道唔全面,問對方幾時先肯訪問埋指控饅頭張鵅u手足」同義務導師,還公眾知情權,而唔係俾饅頭張利用蟆竣衛騿C

唔少網民就奉勸饅頭張,想漂白就應該約埋指控佢翵ぁD對質,想靠《蘋果》或者叫句「不分化」係冇用。「Cherry Pg」問:「點解唔搵其他『手足』一齊對質?咁可洗清白囉,『不分化』唔係咁用!」「Jen Jen」都話:「 一句不分化就百毒不侵......咁多前員工、家長、導師叫佢出黎(薄^對質都吾(唔)敢,我食其他『黃店』算了!」

至於饅頭張係咪從來唔鬧其他「黃店」呢?另一間「黃店」「一起果醬」日前就出post,話自己曾經俾「龍×老板張生」打電口話用粗口鬧鬫身蚅薄A原因係「一起果醬」請鷩s門兩個離職員工。所以《蘋果》訪問個內容啦喎,信唔信就真係要靠大家用智慧分辨啦!

其他網民睇完篇訪問,心中都淨係記得龍門有幾咁難食,但有羉竷螺怳ㄩ●N係龍門冇道德。「Wong Tommy」就話:「 野(洁^食難食我都食得落,但啖氣好難吞......好唔好食唔緊要,最緊要有情有義。」「Chan Billy」揶揄:「背住二奶,溝女『手足』,果然係有情!」「Kof Xiv」就叫:「龍門等執笠!」

■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻