logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

旺角「紙板民調」 促攬炒派「總辭」

2020-09-01
■ 「紙板民調」要求立法會議員「總辭」。 網上截圖■ 「紙板民調」要求立法會議員「總辭」。 網上截圖

傳統「飯民」立法會議員唔敢對「總辭」鵅u民意」說不,望茼妐U年薪唔能夠「欣然接受」,唯有民調之後再民調,但搵緊鼣ㄚY成日幫「飯民」搞民調麰輕銗褶N研究所,再時不時出謠縐漭y「提醒」市民要全面考慮。咁黻答k真係同路人都睇唔過眼,「香港大學學生會校園電視」日前就鐪acebook貼出市民鰫籊丹璊H天橋度做鵅u紙板民調」,結果塊板都係絕大多數人支持「總辭」,唔知傳統「飯民」又會唔會參考呢?

網民譏不聽真正「民意」

「香港大學學生會校園電視」日前鐪acebook貼鰲X張民調相片,有人鰫籊鵀璊H天橋上,舉起紙板畀路過市民用貼貼紙鴾閬﹛A投票選擇今屆立法會應「留任」定「總辭」,及立法會選舉應「繼續」定「延後」。「紙板民調」顯示,絕大多數市民支持立法會議員「總辭」,並支持立法會選舉「繼續」。

該「紙板民調」更引起攬炒派各派鰩d言度爭論,支持留任鼢N話個民調「唔科學」,支持「總辭」鼢N嘲諷傳統「飯民」搵盡藉口,仲要自行「民調」,卻唔聽真正鵅u民意」。

攬炒派時事評論員盧斯達亦轉載鱄舁ost話︰「民意。」「Ar So」就話︰「又係網軍攪(搞)事呀?定係有黑手動員呀?洗(使)唔洗(使)逐張貼紙數黻鱄灠3分2?」「Jonathan Lee」模仿「飯民」語氣:「又輸,唔計!貼貼紙鶦Z一定藍×薄C」佢又揶揄因為唔係傳統「飯民」指定嚝鷚c進行「民調」,一定唔夠令佢]拒絕委任。「Glen Ngai」就幫傳統「飯民」話︰「統計不是這樣做的,有受過基本教育的都知道。」

「HY Chau」就揶揄「傳統飯民」:「又要拎十萬蚊一個月,又要貞節牌坊咱環。」「Kevin Chu」亦學「傳統飯民」口氣話:「你地(])咁樣係造假,唔科學,主流民意唔係咁樣。」 ■香港文匯報記者 杜思文

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻