logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

搬法律威脅「手足」 數十TG頻道休台譴責

2020-10-03
■「Lunch仔」懶理譴責,反指休台會令暴徒一鑊熟。 fb截圖■「Lunch仔」懶理譴責,反指休台會令暴徒一鑊熟。 fb截圖

「Lunch仔」對「手足」一言不合就分化,搞到班「同路人」極度唔妥佢,聲言「Lunch仔」快被「手足」圍毆,而「Lunch仔」就搬出法律條文威脅,令更多「同路人」不滿,幾十個Telegram(TG)頻道今個星期休台一周以示譴責。而「Lunch仔」就死撐,質問班人係咪要「10.1出去班『手足』睇唔到哨台,一鑊熟比(俾)你拉曬(晒)」,雙方互咬到一地狗血同花生。

「Lunch仔」鷇翹伝褻○掍X名成功後,俾「同路人」揭發諸多「罪狀」,包括佢為呃光環,鰝k庭送車時嗌口號、擋囚車去路,令警方因此拉橙帶阻隔群眾同囚車,搞到還柙鵅u工程巴」家人冇辦法送車道別。有人揭發「Lunch仔」打壓言論自由,見有人趯G群組發文批評,「Lunch仔」就會用管理員身份移除異見,俾「同路人」鬧爆佢「打壓異己」、「行假民主」。

鬧「手足」「收鷟」 叫人噓佢走

呢齯ㄩ○v漸發酵,日前魒F田新城市廣場「和你Lunch」期間,「Lunch仔」就俾黑衣「同路人」兜口兜面質問對唔對得住「手足」、拎夠「光環」未。不過,佢就反鬧呢個「手足」「收鷟」,仲叫人噓佢走。佢事後又襩nstagram再炒作事件,話「精神d(齱^,臨時演員都係演員,你衋蒂n唔掂啊」、「最後係(騿^度多謝沙田幫我噓走佢」,引來「文宣」頻道不滿,聲言「睇薄y手足』集體圍毆你鴾擗l越來越近」。

「Lunch仔」就未驚過,發文反擊「係就快」,又引《侵害人身罪條例》第十七條,話以任何方式非法及惡意傷害任何人或導致任何人身體受嚴重傷害,即屬犯可循公訴程序審訊的罪行,可處終身監禁。

要用法律制裁「同路人」翵末蛂A進一步令班攬炒分子不滿,幾十個TG頻道聯合聲明,話「因最近David(「Lunch仔」)多次與『手足』割蓆(席),胡亂捉鬼,威脅報警,以及其支持者的行為,決定休台一星期以示譴責。」亦有人奉勸其他「同路人」要清除「Lunch仔」呢個「內患」。仲有人製作圖片,暗指「Lunch仔」就係引「手足」俾警察拉嚜六w。

誤導人10·1會去衝 點知又話唔會現身

「Lunch仔」都好識企騿u道德高地」,問班人係咪要「10.1出去班『手足』睇唔到哨台,一鑊熟比(俾)你拉曬(晒)」。講到以為「Lunch仔」當日都會衝咁,但點知佢就話自己「身份比較敏感」「為左(驉^唔想影響到其他『手足』」佢就唔會現身。聽到都覺幾耐人尋味喎。

■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻