logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】主留派「月夕」深潛 「獨」人喪鬧賣手足

2020-10-03

好多人話攬炒派最叻做戲呃支持,但傳統「飯民」羉t技似乎有待改進,事關呢班「飯民」議員鰫等糮e係威係勢話延任後一定會同「手足」參與前線「抗爭」,而佢]留鶭雪|先可以有效幫助「抗爭者」喎,點知前日「手足」發起「月夕行動」,已經延任鵅u飯民」就失晒蹤,真係可憐鶦Z被捕「手足」苤C其實,班「飯民」已經過鰹就係神仙,仲點會做齯Z人先做翵ぅO?

前日網民鬖h區鼓吹非法集結,結果全日近90人被捕,包括攬炒派區議員梁晃維、李予信、陳運通、黎梓欣,而拒絕延任鵅u人民力量」陳志全,同前「香港眾志」秘書長黃之鋒亦有短暫出現鷃囡r灣上一上鏡,至於其他「飯民」就深潛到影都唔見。

僅毛姨fb嘴炮呃Like

由中文大學「獨」講師劉正管理髽acebook專頁「無神論者的巴別塔」當日就發帖「歡迎」班「飯民」議員正式延任,再寸佢]點解得拒絕「捐狗窿」鼣祐茈同幾個區議員去前線「保護市民」,再寸埋班「飯民」支持者話明明好多「黃絲」聲稱「飯民」延任先可以「救手足」謘A「係咪『臨立會議員』呢個身份太過尊貴,我地(])一班蟻民無資格叫佢地(])落場?」

不過,帖文都有「讚揚」「議會陣線」立法會議員毛孟靜,事關佢起碼都有鐪b「好憤怒」咁轉發新聞謘C

作為「同路人」屩鰹q區議員梁國豪亦鐪acebook揶揄:「請問接受委任的立法會議員有無(冇)邊個係(騿^銅鑼灣?想搵佢地(])幫手呀。」

網民「Roger Lam」就諷刺:「企前線畀(俾)『黑警』拉髐W庭,告入鱈}連份糧都冇埋。咁高風險,有違出糧麊鴗腄I」「Or Wing Kit」亦話:「佢]有佢]鵅y議會戰線』儦嚏A唔可以被捕謘A唔係就失守啦!」

「Yan Ting Lam」就話:「以前成日衝瀎K俊字(宇)、許智蒆冇(上前線)啦」「Jackson Yeung」就回應:「都過左(驉^海做神仙啦,班議員仲出黎(薄^托×咩?」另一fb專頁「政治大嬸判」亦留言:「咁班區議員都係啦,今日得梁晃維同李予信,其他人唔見晒(好似係)。」

■香港文匯報

記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻