logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

呻「手足」工作態度差 「黃店」被「同路人」圍剿

2020-10-18
■「良心開倉」話「手足」長貧難顧,所以決定租間茤倰q佢],結果被網民揶揄根本只係想收租。 良心開倉fb截圖■「良心開倉」話「手足」長貧難顧,所以決定租間茤倰q佢],結果被網民揶揄根本只係想收租。 良心開倉fb截圖

騿u黃色經濟圈」內,「黃老闆」固然姿氶u手足」蚍ヾA但「手足」其實都唔係咩善男信女。網店「良心開倉」鵀捘顗韙鐪acebook發文,話自己介紹鬫n多「手足」畀唔同鵅u良心老闆」,可惜佢]麊穛{令班「良心老闆」好頭痕,而「黃絲」客人都好不屑「手足」鴾u作態度。有「黃絲」網民就不滿「良心開倉」鵀捘韝蝦f「手足」,仲質疑佢扮到不辭勞苦咁幫「手足」,只係為鱈韃レ菑v間網店喎。

個個做唔長 做錯洃狊x客

「良心開倉」老闆鰫咫撣雃菑v近日搵過幾個「良心老闆」,所以想向大家分享鵅u手足」鴾u作表現。佢話自己介紹鷞O廿個「手足」畀開食肆鵀捘韞牷A而老闆甲亦唔會點監察員工,只要做完狫曋N打機、煲劇同煲煙都得,惟冇一個「手足」做得超過兩星期。其中有個「手足」因為被捉魕狴H冇返工,雖然老闆甲承諾「手足」放監後會請返佢,點知最後大家聯絡都斷埋。

另一個經營外賣平台鵀捘韝A就大呻佢請鵅u手足」太有性格,送外賣黈伬埻瓛z看更勸喻,夾硬將架電單車泊鰜人鴾j廈大堂,仲爆粗鬧埋個看更,搞到客人同老闆乙都俾人煩鬫n耐。以為出魖ぐN會收斂?呢位「手足」翌日送外賣,「送台式飲品但倒瀉左(驉^大半杯,個客梗係詐形(型)啦!」但呢位「手足」冇道歉之餘仲鬧返個客轉頭,結果搞到老闆乙要搵其他員工執手尾。

至於老闆丙面對鼢N唔係「手足」問題苤A事關做裝修懮帶住「手足」去客人屋企度尺時,俾身為「同路人」麉人嫌棄「手足」太後生、無經驗,所以唔幫襯佢]。

「良心開倉」老闆鬗憟蓬N「苦口婆心」,要求「黃店」老闆、「手足」同「黃絲」客人團結一致,點知齱u同路人」就唔領佢份「情」,令佢忍唔住開post大呻,話自己去年用盡積蓄租酒店安頓「手足」,可惜長貧難顧,唯有租鰶茤倰q佢]喎,又話自己搞完網站後生意反而跌髐誘C成,??家仲要俾「同路人」情緒勒索。

雖然講到自己好慘,但「良心開倉」仍「保持理性」,鬗憟蓿K返網店鼣s結:「如果你認同我理念,咪支持鴽琚B幫襯下(鵅^我囉。」

不過,「黃絲」網民一直只問立場,不問是非,紛紛噬鱄茼捘韞。「Anthony Li」揶揄道:「真係好難為你喎,個個月係(騿^度收租。」「Alethea Yim」就質疑:「似乎係你開鋪(舖)想賺『黃圈』錢但做唔起,然後鰜蚴銵y手足』多鱦{。」

「黃唔係大晒 被淘汰好正常」

「Alan Tsang」就話「良心開倉」係想借踩「手足」薨黻炕u黃店」:「呢個PAGE應對已經清楚睇到,佢]無繼續理解離職員工求真相及援助,只係幫囓芛N佬扮『黃』,邊呃『抗爭』資源,邊憑片面之詞誣衊『抗爭者』擺上網公審。」

另一「黃營」fb專頁「九龍灣外賣專員」就話要「公道齱v:「『黃』唔係大晒,只係一張入場券,無論我]定『手足』,做得唔好比(俾)巿場淘汰都好正常。」「James Wong」就話:「有灡捖ㄔ敷爭僑N衝鬙X去,冇社會經驗但又唔肯學,一唔硠打N走真係唔要得。」 ■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻