logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

尹光紅館開騷嚇餐飽

2020-10-22
■尹光跟苑瓊丹談到「廟街王子」之名的由來。■尹光跟苑瓊丹談到「廟街王子」之名的由來。

香港文匯報訊 (記者 李思穎)尹光接受苑瓊丹主持的電視節目《開工大吉77》訪問,大談「廟街王子」之名的由來。他出生於越南,當年因逃避兵役,便移居香港,其父經營不少行業,有電影院、髮型屋,他說:「當時戲院不論播大戲定電影,我屋企都有個喇叭聽到晒,漸漸開始鍾意呢行,後來同細佬來到香港,怎樣也找不到工作,最終朋友介紹我去唱歌,起初每晚在荔園『粵曲歌壇』唱兩首粵曲,都有一兩百人睇!」

尹光後期轉戰夜總會任歌手,但選曲成為另一個難題:「因為要唱國語歌,自己國語唔標準,學得8首歌,要搵其他歌手幫手,人生第一個拍檔係鍾叮噹,一齊做電視台節目,收工之後就要幫籪f曲改歌詞,後期到我推出《14座》呢首歌,當年好受歡迎,廟街街頭播到街尾,最終大家叫我做『廟街王子』。」

尹光登上紅館開騷,最感恩伯樂是已故的「演唱會之父」張耀榮:「當年張生有幾日檔期唔知搵邊個『攝』,原來佢鍾意聽我唱歌,所以託人同我接洽,當時12,000個位,賣魖潃茯P期飛,都係賣得兩三百張,嚇到我同張生講『我唔做啦,我退返灟q金畀你』,佢話唔得,要繼續做。到開騷當日我去化妝,老婆話出邊排晒隊買飛,我唔信!要親自出去睇鵅A真係打鰲X個蛇餅,賣飛賣到夜晚9點幾,最終都9,000人入場,係一個奇跡。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻