logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

江伊晴與夫營商 互相鼓勵抗疫境

2020-10-21
■ 江伊晴(右)的貓酒店今年更由細舖搬大舖。■ 江伊晴(右)的貓酒店今年更由細舖搬大舖。

香港文匯報訊 江伊晴(Elanne)兩年前與朋友合資開設貓酒店,今年更由細舖搬大舖,日前她接受香港開電視主播馬梓軒訪問,分享堅持疫市擴充的大膽想法:「呢件事對我謠縝n瘋狂,好多人覺得我癲驉I疫情下最差試過淨係得一間房租出,但點解鰫O個市道下,我仍然想搬間大檭E,係因為呢兩年,呢盤生意真係令我好開心,好有成功感,幫到好多主人,直至現時有二百幾個熟客!」

雖然疫情下經營困難,但Elanne從未想過放棄,皆因背後得到老公蕭唯展(Oscar)不斷鼓勵,她表示:「佢畀我好大鴾銕龤A鬘芛N差黈伬唌A我有問佢應該點做!同埋佢都有同我講,話做生意一定有高有低,如果遇到少少難關就話要放棄,咁呢個並唔係我自己!」

提到Oscar的飲食生意,疫情下同樣受到衝擊,Elanne坦言有關心對方:「我梗係有關心佢鴾u作,因為疫情下齯H少鬙X街食飯,生意一定有影響!不過我唔會好擔心,因為佢始終做鬙芛N咁多年,我會鰨Ы鉹斷支持佢!同埋疫情期間,佢有問我做呢個抗疫套餐好唔好,然後我就會作為一個普通市民,望麰蚗單吸唔吸引,抵唔抵,鰫O爣〞p下畀意見佢!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻