logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

「光時」刻薄「手足」 索薪十萬自肥

2020-10-24

「黃店」經常向「手足」告急,唔少無腦黃絲不斷進貢,加上收埋收埋幾多又唔使向「金主」交代,唔怪得有「黃店」老細們叫人做義工,自己就猛加人工,仲要大咬到月薪十萬咁狼啦!自稱「良心」網購平台鵅u光時」近日就爆出肥上瘦下嬼鉬D,原來有位代號P、出任其中一個部門主管鵅u光時」義工,鶶Q舊公司炒魷後要求「光時」開十萬月薪請佢做全職,更得到其他幾個同流合污鼣〞虪D管鴾銕龤C最大問題係,佢肥自己之餘仲要刻薄「手足」,令唔少「手足」冇工開又冇得接受培訓。唔少網民鬧爆「光時」食人血饅頭,睇謊ㄩ^「同路人」謠錢,已經成為大家對「黃圈」翵隤O印象。■香港文匯報記者 雨航

爆料人騿u連登」開post話要「俾(畀)大家睇一睇『光時』內部到底有幾黑暗」,話說P、K、O、B呢4人一直以義工身份幫「光時」管理唔同部門,直至今年3月P同K就要求轉為受薪員工,點知P一蟈N索價十萬,咁B就要求P提供履歷,睇餲究竟值唔值十萬人工,點知其他3人竟然反對,最後激到B離開「光時」。

爆料人續稱,P上一份工鴾蹅~只得四五萬,而且佢騿u光時」做義工鶧}已被舊公司炒魷,??家轉入「光時」咻h一倍人工真係好唔合理,而且P更為鷜L數,成日迫做貨倉鶦Z兼職「手足」提早打卡,再慢慢cut更cut到齱u手足」捱唔住劘碎咁多鴾H工而走晒。

拒幫「手足」辦手續提早出獄

爆料人其後愈講愈嬲,話早前有位因「旺暴」入獄鵅u手足」,希望「光時」可以協助佢申請釋前就業計劃,等佢可以早半年出獄,點知P對呢件事不問不聞,搞到事件不了了之。

爆料人批評,「光時」近日開始叫人捐錢,似乎有心搶「612人道支援基金」同「星火同盟」鵅u水源」,懷疑「光時」已經被錢遮眼,違背鱄蠷a捐款養活「手足」麊麆J,佢最後仲叫大家唔好再幫襯「光時」??:「佢地(])點解可以霸佔黃圈資源,出高薪俾(畀)自己呢!」

網民批食「血饅」促公開數簿

「Haul-away」睇完即刻響應罷買:「十萬一個月?仲叫我點幫襯得落,同食人血漫(饅)頭有咩分別?」「AQUALABEL」就話:「希望篇野(洁^係假。我個個月都課金落去幫『手足』,睇黎(薄^要停了。」「半田悠人」就話:「當初又話會公開成條數,到今時今日都未見到。」「金蝶萬歲」就更直接:「叫佢公開數簿,呢幾個月收幾錢人工!」

盲粉照撐反質疑「同道」抹黑

不過,政見行先、是非冇件事係黃絲黚S徵。有人更試圖轉移視線,將「不合理咁高薪」spin做「冇理由叫人打工唔食飯」咁講。「愛爾蘭共和軍」更覺得咁樣「好平常」:「鄺神(鄺俊宇)都十皮一個月,有乜問題?」「lebron」就稱:「又想分化?『手足』都要開飯,不完美可改善!」「Ohmyholygod」亦質疑:「樓主叫人罷買『光時』幫襯其他舖頭,其實你係咪第二齱y黃店』鴷握薨Q!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻