logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

攬炒區員大搞一言堂 連自己友都唔畀面

2020-10-25

成日話自己會聽取市民意見幭顗ㄛㄐA竟然唔准市民發聲?自稱「藝術家」齔{展緯,鬗j埔區議會討論有效改善區內環境壎肭暋D時,表達希望出席大埔區議會轄下奰糮O、漁農、工商、食物及壎糽e員會,就大埔翠屏花園街市一帶壎肭暋D發表意見鵅A點知被委員會主席劉勇威告知,有議員反對佢出席會議。程展緯事後鐪acebook公開事件,發現有網民亦曾被其他區議會拒絕參與會議,難怪經常有人批評今屆區議會都漠視民意,一味掛住搞一言堂啦。

為準時收工拒市民參與會議

程展緯鬘誘14日鐪b發帖,呻自己用鬫n多時間心力去研究街市生態,諗住同區議會分享點解決區內壎肭暋D,「但他們總好似要和我競爭,拒人千里。」

程展緯其後向《獨立媒體》話,自己睇直播時得知大埔區議會將討論區內街市壎肭暋D,於是留言希望參與會議,點知慘食閉門羹,仲話佢事後試過向委員會主席劉勇威提出要求,但對方就話有議員反對佢出席。

《獨立媒體》其後證實反對程展緯出席會議巀陪係區鎮樺,理由係「萬一第時有其他大埔市民話要上薄A咁多個議程,10幾個人上薛]點控制?」咁講法,睇豁顗ㄛ覺得準時收工重要過聽民意喎。

所謂「有眼不識泰山」,原來程展緯係攬炒派自己友:2016年,佢鰡o悉時任特首梁振英到訪其女兒就讀的學校時,就以家長身份到場舉牌抗議,獲頒香港藝術發展局藝術家年獎後,更公開要藝發局拒絕邀請梁振英出席頒獎禮及擔任主禮嘉賓等等。

踩茼菑v友搞到「黃絲」群情洶湧,劉勇威急急撲出襄雈i以預留10分鐘畀程展緯。坦白講,如果唔係程展緯唔係「同路人」,睇怕佢都唔會咁樣遷就對方。不過,程展緯似乎唔想要呢齱u施捨」,最終拒絕出席會議。

反咬程展緯好抆水先通知佢

劉勇威似乎諗唔到自己友都咁唔畀面,公開打佢臉,所以自己友都冇情講,反咬程展緯鷇}會前好抆水先通知佢,令佢冇時間了解情況同通知其他委員喎。

程展緯其後就鐪b發帖,話自己聽完當日6.5小時儱|議錄音後「好無力,好想去食一枝雪條急救一下(鵅^」「大家都可以聽下(鵅^,薄]罵)足六小時,到最後成個會食環小販隊都沒承諾什麼,個委員會個名明明環保行先,但就沒有傾過街市什麼環保面向」。

估唔到同齱u素人」區議員相交甚篤鵀雲Y都揶揄:「聽講每人發炮30分鐘,實在想學下(鵅^野(洁^。」「Brian Wu」就tag鱁狟篿魽G「哦,原來多議程,多市民就唔可以發表意見,解決提出問題的人就解決了問題,咁我睇唔到大埔有咩空間要俾(畀)你繼續做代議士。」「Ng Cheuk Hang」則有感而發,話荃灣區議會一樣係唔畀街坊主動去表達意見鵅G「有些區議員對公民社會很大戒心,想自己score(咫嚏^,視團體為假想敵。」

■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻