logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

區會唔夠人流會 攬炒派轟「同道」冇紀律

2020-10-25
■梁衍忻見工作小組因「同路人」唔出席而流會,大鬧佢]唔做炴N唔應該入工作小組。梁衍忻facebook截圖■梁衍忻見工作小組因「同路人」唔出席而流會,大鬧佢]唔做炴N唔應該入工作小組。梁衍忻facebook截圖

攬炒派區議員鴾u作表現,差到連「同路人」都頂唔順。記得「素人」區議員年初上任鶧},個個誓神劈願咁話會全力投入地區工作,仲搞髐@大串工作小組出薄A點知西貢區議會轄下文化、歷史及體育工作小組近日竟然流會,激到小組召集人梁衍忻炮轟「同路人」冇紀律,又踢爆某躟陪入小組至今從未出席過任何會議:「唔工作,做咩又入工作小組?」

專員打電話叫區員返褻}會

「黃絲」區議員互鬧鼣鶩惆穩屭u見,但好似梁衍忻咁鬧到叫人走就真係第一次。涉事小組當日朝早9點半舉行會議,唔知大家忙緊乜「大事」,只得5個議員準時出現。區議會秘書處同助理專員期間不斷致電,提醒其他議員趕返褻}會,因為根據《會議常規》,如果會議開始後15分鐘都唔夠三分一人出席就會流會。

原本以為全個小組都係「同路人」就唔會出事黿蝑l忻,最後好無奈咁宣布流會,但就決定繼續留鷊|議室,事關佢今日專誠邀請到幾個非常設團體代表蟆Q論區內保育問題,實在唔想因為流會要人]白行一趟。佢其後又向媒體批評「同路人」唔尊重民間團體儱N見,更遑論革新。

雖然秘書處都講明流鷛|繼續傾只會當係「交流會」,但梁衍忻仍堅持開會,本來傾落都好]],點知開鷛|成個鐘後幾位「同路人」先姍姍來遲,激到梁衍忻終於忍唔住:「如果你係唔會出席我會議,我希望你退出我個小組。」

猛搞小圈子白逗人工

佢又疑似暗寸「同路人」白逗糧,話區議會並冇強制要求議員加入工作小組,所以「入得虧Y要做洁B要做功課發言,謝N坐係冇意思。」

唔少網民睇完梁衍忻鐪acebook轉發鼣纗D後都怒火中燒,話要質問班區議員去鷖銦A但「FH Chan」就試圖為佢]護航:「咁有躟陪落手落腳跟case,真係可以好燒時間。」「Kelvin Yu」就反駁:「但唔係今日先知道要開會儦嚏A我無記錯的話上次開會應該會定埋日期,除非病,唔係真係搵唔到一個合理既(鵅^理由唔去開會。」

「FH Chan」其後就想尋根究底,問係咪班西貢區議員私下冇交流先搞到流會,「Kelvin Yu」就回應:「印象西貢分小圈子既(鵅^情況係比較明顯,小(少)交流都不足為奇。」

有網民就讚梁衍忻鬧得好,「Eldred T H Hui」仲建議佢進一步攻擊「同路人」:「要開批鬥大會,批鬥唔到又唔出聲既(鵅^人!」「Ka Kit Yeung」亦氣憤難平:「班×議員是咁上下,選民記住班出糧垃圾,選時見人,選倒(到)走人!」「Sam Lam」就十分驚訝:「咁早現形?」「Luke Wong」就話:「香港幾難得先有份咁筍鴾u,點批鬥都炒唔到佢。」 ■香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻