logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「黃店」執笠都唔掂 黃網民續圍插

2020-11-30

「黃納粹」又再趕盡殺絕「黃店」。「黃店」「饗車仔麵」近日俾「黃絲」圍鬧佢向警方交CCTV片,令警方有證據告多十幾個「手足」。噚日,「饗車仔麵」終於蒲頭,主動鐪acebook發聲明認「衰仔」,話自己的確有將CCTV片交畀警方,過髐@年多後感到「萬分內疚」,於是決定即日起停止營業喎。不過班「黃絲」唔收貨,認為「饗車仔麵」過多一排就會捲土重來,似乎想追殺呢間舖三生三世咁。

「饗車仔麵」噚日發聲明,指警方於去年9月登門並出示法庭搜查令,要求佢]交出CCTV記錄,但佢]「鑑於初其(期)對法律知識貧乏,只知道『狗隻』(警方)出示搜查令,我地(])必需(須)提供配合。而非網上言論所說翌日或近月自願交給警方」,講到自己奉公守法都好委屈咁。「饗車仔麵」又話因為呢件事,佢]「難辭其咎感到萬分內疚」,於是決定即日起停止營業。過髐@年幾先「內疚」又得,得驉C

雖然「饗車仔麵」已決定收檔,但「黃納粹」繼續唔收貨。「Warm Warm Hello」質疑佢點解無主動去尋求法律知識,「你現在累十幾個人被起訴暴動,以上甘(咁)大段野(洁^,一句對唔住都無,毫無誠意,你當香港人係傻架(謘^?你交片果(鶠^時如果有諗下(鵅^被起訴要坐幾年監,你會好主動去尋求法律知識,但你無咁做。」

「Lagavulin Billyham」就認為佢只係趁個市弱先執笠︰「明知都唔會有人幫襯,襯(趁)第四波,執一執,遲下改個名先。」

不過,「黃絲」最叻分裂再嗌交。「Jay Rila」發帖質疑點解淨係針對「饗車仔麵」,又翻舊賬話「黃店」「大門橫丁」騿u旺暴」時都交過CCTV出去喎。

「熱血時報」鼣祠q慧就出蟑鼓嵽矷A「其實一般人法律知識不足有乜咁出奇?......我只係可憐『黃絲』對食政治飯的(鵅^人包容度那麼高,犯多少錯,投錯多少票,『黃絲』都會包容,要『不分化不割席』。但對一間普通商舖的包容度卻那麼低。」佢仲叫大家再諗諗值唔值得做「黃」鴾@員喎。

有齯H就慨嘆「黃絲」又鬥死「黃店」。「Cyrus Li」揶揄︰「批鬥成功,『黃絲』開香檳?」

「Mini Phoebe」道出「黃圈」現實︰「『黃絲』要你三更死。那(哪)敢留人到五更?」 ■香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻