logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】赴英遭排擠搵工難 「移民光環」背後黑

2021-02-01

移民並唔係「黃絲」KOL口中講得咁簡單,仲要考慮好多當地因素,否則一步錯就後悔一生。《蘋果日報》日前報道一名去年裸辭香港政府工,轉投去英國搵工27歲港人Jonas,內文講到佢鷊磽a生活嬼}難,搵工非常唔容易仲俾人排擠等,令網民見到所謂「移民光環」背後龠繚t,並紛紛揶揄英國真係「好民主自由」喎。

報道寫到,Jonas本身鷈劓V局工作,收入不俗且穩定,但突然就想出去闖一闖,於是決定裸辭到英國。點知,由於疫情問題,佢鰣^國難搵工,更失業逾3個月,話因為不停使錢又冇收入,佢個心都好怯,後來得到朋友轉介去大型華人食品公司做銷售助理先好返齱C惟佢又俾人篤背脊,搞到佢轉職去新餐廳。不過,佢儱s餐廳請廚房助理時,一日竟然收到五六十個香港人申請,大部分學歷都比佢高,「碩士博士都有,好多曾經係大公司高層,但??家應徵呢份最低工資鴾u作。」可見,好多港人鰣^國都處境艱難,即使高學歷都冇工開。

網民譏真係好民主自由

面對Jonas麰荇蛂A好多網民都揶揄所謂「移民光環」其實冇想像中咁好。「杜子騰」揶揄:「華人排斥?英人又係排斥埋唔到堆?真係好民主自由。」「Chung Peter」譏諷「黃絲」:「香港就做大爺,唔肯捱,鰣^國做牛馬,香港人精神,抵讚。」「Alan Tam」質疑道:「所謂人才都要借宿,做足廿年都吾(唔)夠條件5+1拉(啦)。」「Ling Ling Lam」勸「黃絲」諗清楚係咪要去英國做「下等人」:「但係我諗班年輕人吳(唔)係想要呢躠o。」 ●香港文匯報記者 郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻