logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】黃絲揚言照盲撐 鐵證下反咬造假

2021-05-25

無知而犯叫做愚蠢,明知故犯就係無恥。記得前年黑暴期間,黃媒鹺N任何證據下,一口咬定一名少女被警員用布袋彈「射爆眼」,結果俾黑暴分子大肆炒作,用「黑警還眼」鴾f號鼓吹黃絲連續3天癱瘓機場。有傳媒噚日圖文並茂踢爆原來「爆眼女」唔只冇爆眼,而且去年已經前赴台灣。不過,臉皮厚度破鬙@界紀錄龠懇毀N反咬呢曮Y「假新聞」,甚至話無論真相係點都會撐「爆眼女」,令呢個原本已經醜出國際黈灡壯韞[肉酸。

有關報道噚日引來大量迴響,唔少網民都批評呢個令當年逾千航班被迫取消鴷@紀謊言,但有黃絲就騿u連登」以「點都撐爆眼少女」為題開post,話見到「爆眼女」冇事就安樂晒,網民「借左聾耳陳隻耳」仲話:「無爆我仲開心,吹呀。」

不過,「攝衫的T仔」就批評帖主前設有問題,甚至質疑有關傳媒造假:「你點知(爆眼女)冇事?你肯定冇視力問題?你肯定冇精神損傷?你肯定係佢本人?一年後,搵個五官似樣鵅B睇落冇表面損傷鴾H。」「扮工署專員」就深信「爆眼女」有爆眼:「化妝加義眼根本睇唔出,但其中一邊視力已經無(冇)驉C」「日陽西下」就話:「唔比(畀)係讕憟肏l,醫返好佢隻眼?」

記得「爆眼女」當年帶起鬙峇熅B住一隻眼嚗郱И翹氻漍捸Afb專頁「全民??實你」就貼返當年多名醫護遮住一隻眼罷工麍菕A並批評:「依(??)班毫無醫德龠舊暩@係咪欠香港人,尤其係當時黚f人,一個道歉呢?」「Hung Ho」就話:「如果單眼女真係過台灣,呢班黑衣護,真係要搵返晒佢]出薄A講聲道歉!」

「Alvin Lai」就揶揄:「人有相似隉A唔係佢鵅]手足邏輯)」「Yau Chris」就建議慳返啖氣:「初頭比(俾)人吹到爆曬(晒)眼骨呀,又爆眼珠,算啦,扮訓(唌^既(鵅^人係唔會醒,請keep住自欺欺人。」「Chan Ho Lam」就批評:「好心啦,當日塞鷑鰴黥X日,灡客已經好不滿,今時今日衰鬙糬n死撐,根本國際醜事。」

其實時間的確係最好屪狺H,黃媒、黃絲之前熱炒鵅u831太子站死人」、「新屋嶺強姦案」,到最新呢單「爆眼女」,都係隨時間流逝令人明白咩係假新聞。不過,點解黃絲至此仲要「力撐」,因為扮鴾H先永遠唔會醒囉。 ●香港文匯報記者 雨航

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻