logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】大埔黃區員爭權互片

2021-06-11

不惜靠食血饅上位幭顗ㄛㄟ狦陪對權力嚗仃瘨W乎一般人儱Q像。大埔區議會下環保、漁農、工商、食物及壎糽e員會負責處理大埔商舖舖面延伸而引致阻街及環境壎肭暋D鴾u作小組主席、攬炒派鼣祚雁鶠]機場大叔)近日鬧同屬攬炒派大埔區議會副主席、環漁會主席劉勇威做事時涉嫌繞過工作小組,自把自為,覺得自己冇受到「尊重」,所以主動辭去工作小組職務。劉勇威亦不甘示弱,狠批陳振哲「一直橫行霸道,氣焰囂張的作風,真係好大的官威呀......」搞到一地花生。

陳振哲劈炮 劉勇威反擊

陳振哲日前鐪acebook發帖稱,佢面對最無奈麊力原來唔係鶭雪|外,而係出自其他攬炒派區議員,所以佢根據「基本政治倫理」辭去小組主席一職,「咁人]就接番(返)手辦事啦!」、「懂得甚(什)麼是尊重嗎?」、「基本政治論(倫)理」。

原本唔知咩事,睇埋佢貼出屪蒔儕H先知。佢就話係因為覺得工作小組入面有「個別成員」一直持唔合作態度,繞過工作小組做洁A加上6月7日環漁會主席劉勇威亦繞過工作小組,鬘憚噸|工作小組黿〞p下直接處理有關事務,令佢認為自己被架空,冇晒面,所以發老脾辭職唔做呢個(工作小組)主席。

佢仲同傳媒話,本身都同各政府部門開會溝通當區有關問題,但鰣曭勳﹞坐U,劉勇威電郵大家到場視察,而呢個行為本身代表對方有意收回職權,又質疑委員會主席如果想自行跟進議題,工作小組好難運作,又話如果食環署約劉勇威,劉應向對方說明有專責小組負責。

面對陳振哲麉控,劉勇威就好直白]狠批陳振哲「到底係邊個唔尊重邊個」,「鵅A乜原來而(M)家委員會主席做事要請示屬會『小組主席大人』先做得?」

佢之後仲爆大鑊,話陳振哲當日擔任大埔區議會阻街小組主席期間,竟然可以鰡q未開過一次會議黿〞p下,去信讚賞食環署跟進阻街行為,又批評佢用小組主席身份,迫自己撤回叫其他人去大埔墟視察麉H件,「你個小組要上委員會匯報謘A唔係你大哂(晒)的(謘^。一直橫行霸道,氣焰囂張的作風,真係好大的官威呀。」

網民「Hardwood Chunk」就留言話:「睇左(驉^篇報導(道),的確係你(劉勇威)繞過左(驉^工作小姐,劉生,呢個客觀陳述是否正確?」劉勇威反駁說:「如你所言如區議會大會處理環保問題就是繞過了環漁會而不能討論,甚至可以強逼(迫)大會主席不給予討論,要求主席撤回文件?我認為此說法十分荒謬。」

李志宏加入戰團嘲「大叔」

攬炒派沙田區議員李志宏就留言揶揄:「區議會大會都繞(過)埋喎,不如同(繞過)埋民政(總)署講?」唔少網民亦都覺得係陳振哲自己做騷。「Yynam Lam」問:「委員會大定小組大?小組竟然可以指揮委員會做洁H呢個白頭老(佬)真系(係)勁!」「Corrcian Chiu」說:「白頭佬都唔係第一日扮大佬,搞到其他區既(鵅^人都知。」●香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻