檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年11月18日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 香港專題 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

辯稱「冇做過」 被對手質疑


放大圖片

■兼善里發展委員會懷疑覃德誠任執行秘書時虧空公款,報警求助。

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)被指控涉嫌侵吞公款的民協候選人覃德誠,昨日在接受本報查詢時矢口否認,「我係冇做過!我有收過信,但我冇任何職務,係義務阿四,冇職務點管理,點會有文件資料?」不過,儘管他只是義務性質協助委員會,他仍然有處理會務財政,「我有簽過收據,但唔係張張都係我簽。」另一候選人黃敬批評,這是關乎道德誠信的問題,更感慨地指:「今次(兼善里發展委員會)真係所託非人。」

覃德誠涉嫌侵吞兼善里發展委員會經費1.4萬元。他昨日接受本報記者查詢時聲稱:「金額多與少唔重要,重要係有定冇,我係冇做過!事實先係最重要。」在論壇上被黃敬追問款項去向時,他回答道:「你問失蹤3年鶡鴔鶗肭捸I(指兼善里發展委員會主席李偉標)」他為此向本報解釋:「電視得一兩秒唔夠時間講清楚。我唔係話蠵交齫q李生,我意思係佢已經籪禤ヾA唔係講緊蠵。」他補充:「我冇任何職務,係義務阿四,冇職務點管理,點會有文件資料?」

黃敬則批評:「覃德誠儭菻H道德有問題,今日(即指昨天)佢講蠵畀鬙D席,主席根本冇收過蠵。追佢交賬目,佢又冇理,一路都鰜蚾j避。」他認為,當事人應該交代文件,清楚說明有多少款項已使用,餘額是多少,再把剩餘款項交還。身為現任執行秘書,他表示自己在9月份上任,上任後才知道此事,「蠵全部都經佢手,佢負責收同管理。大家都信佢係區議員,先交畀佢,點知所託非人。」

相關新聞
馮驊:網上捧友攻敵 蠱惑廣告違法 (2015-11-18) (圖)
519個投票站 迎312萬選民 (2015-11-18) (圖)
建制派籲對手:棄陰招 拚實績 (2015-11-18)
警告「雙學」勿擾選民 (2015-11-18)
覃德誠疑吞公款 兼善里報警 (2015-11-18) (圖)
辯稱「冇做過」 被對手質疑 (2015-11-18) (圖)
半世紀物業 盼收購重建 (2015-11-18) (圖)
話你知:民協議員穿櫃桶底有前科 (2015-11-18) (圖)
鴿黨林少忠洩選民資料 (2015-11-18) (圖)
龍更新免費中醫補習疑賄選 (2015-11-18) (圖)
范國威 毛孟靜今動議「反陸」用心險惡挨批 (2015-11-18) (圖)
不擇手段 製造矛盾 分化社會 (2015-11-18) (圖)
申偉基冀港不斷進步 非不斷吵鬧 (2015-11-18) (圖)
陳穎欣:街坊冀區議員常在身邊 (2015-11-18) (圖)
累將軍澳警區擱置 市民派單張「討范」 (2015-11-18) (圖)
袁彌明稱陳家洛嘲對手「馬騮」 (2015-11-18) (圖)
新民黨唐學良 交通大計報街坊 (2015-11-18) (圖)
特寫:學童「良哥哥」 細聽家長心聲 (2015-11-18)
力推無障礙設施 蔡子健勁贏長者心 (2015-11-18) (圖)
洪錦鉉「一人一信」促驗?? (2015-11-18) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
香港專題

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多