檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年11月19日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

民協同門廝殺 「鎅票黃」又唱阿基懶


放大圖片

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)民協可謂「臭罌出臭草」。深水埗麗閣選區連任的「超級區議員」馮檢基於1986年與徒弟黃仲棋創立民協,想不到最終反目成仇,互相唱衰。兩人在今年區選均參與麗閣區選舉,馮檢基未有做好栽培人才的工作,惟有繼續頂硬上,以62歲之齡出選區議會,又稱黃仲棋出選只是為了「陞L票」。黃仲棋昨晚舉行居民大會,再次批評馮檢基「無時間做好地區工作」,只懂「抹黑佢做『假撰嚏z」及「成日告急」。兩師徒反目成仇,互相殘殺,看來無論是誰當選,都不利麗閣區的發展。

開居民大會 黃仲棋得20人撐

黃仲棋昨晚在麗安邨舉辦居民大會(見圖),為選舉日的最後100小時進行「倒數拉票」,約20名助選團出席支持,與馮檢基有逾100名街坊出席的告急晚會形成強烈對比。對於大會參與者寥寥可數,黃仲棋回應稱:「我冇其他人撐,我自己已經係最大H明星,我係冇乜資源。」

被問到對選情的信心,黃仲棋稱「好難判斷勝算」,又暗批馮檢基做「超級區議員」,未能兼顧地區工作,「街坊分得清係區議會定立法會選舉,兩個選舉取向唔同。」

逐點批馮檢基:水機擺廁外

他揶揄馮檢基不投放時間在社區,「你相信一個議員,一對手可以做晒所有嘢,咁你咪投阿基囉!1人1日得24小時,能夠用幾多時間做社區工作,大家做決定啦!」

他又逐項批評馮檢基的政綱,「話幫深水埗公園整到飲水機,個飲水機擺邊?男廁門口!有冇諗過街坊?叫街坊點飲水?(馮檢基)又話爭取重建麗閣邨,叫街坊搬去邊?佢提出H政綱,根本冇諗具體配套!」

他又不滿馮檢基「龜縮」,拒絕參與選舉論壇辯論,「選舉應該係公平、公正、公開,係君子之爭,點解佢唔參加論壇,淨係透過傳媒話告急?仲話我係『假撰嚏z,喺度人身攻擊,同人改花名,啲傳媒寫我『否認收錢假慼z,啲人睇完就覺得我有『收錢假慼z。我最失望就係個抹黑文化已經根深蒂固。」

黃仲棋強調,今年出選並不是假慼A而是出於對社區的關愛,「我廿幾歲一畢業就落區做,2003年惹官非唔可以參選,我喺電台做節目,係用另一個崗位服務居民,唔可以話我失蹤多年空降呢度動票。」

他又反問記者:「點解會知有居民大會?我都冇邀請傳媒,我唔似對手咁成日告急。」

麗閣選區候選人,還有民建聯的陳穎欣。

相關新聞
暫停撐拉布扮 反對派圖呃選票 (圖)
特稿:「主犯」盡情拉 全賴「同謀」配合 (圖)
議會「拉布四丑」 (圖)
毛孟靜「反陸化」集會 范國威閃避 (圖)
動議「反陸化」 被批「逢中必反」
習主席囑港拓經濟振民生促和諧 (圖)
各界:習表達中央關愛 提醒港人拒政治化 (圖)
習近平會見梁振英講話6大重點
李進秋五接死亡恐嚇電話 (圖)
話你知:「香港拉登」三入獄 (圖)
商人收水參選 明日提堂 (圖)
陳家洛為鋪路「超選」用心險 (圖)
住所有「幽靈選民」 莊榮輝被疑誠信 (圖)
梁兆新租「僭建辦」被查?
陳振彬誓師:廿載實績證丹心 (圖)
民協同門廝殺 「鎅票黃」又唱阿基懶 (圖)
民記賣廣告 (圖)
模擬票站連開四日 (圖)
特稿:糊「涂」Hea足4年 扮「告急」都「蝦碌」 (圖)
鴿黨「兩懵」單張 一日期一時間出錯 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多