logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民批「熱狗」及「國師」

2016-05-31

■Nathan Tan︰「熱血」真係越攪(搞)越騎呢,走晒樣。

■Eric Lee︰笑×住撕紙,唔系(係)炒作系(係)咩,夠姜(薑)咪好似樓下咁講,燒遊戲機同GAME(遊戲)卡啦!

■Ronald Wong︰睇見咱x灣當做大陸共產黨來反,真係笑死我。

■Andrew Tsai︰十萬伏特大遊行。(意指參與有關遊行與中招無異)

■Miles Prower︰玩日文既(鵅^pokemon可以成為真·pokemon fans,冇人迫你選中文。仲要上升到政治層面,邊個會睬?收×啦!

■Franco Wong︰點啊究竟遊行定罷買有用齱H有無一千人參加?

■Sheryl Ken Leung︰好似廿個。

■Volar Cheung︰無根無據,純粹將「仇共」視線移去個以音譯名問題度,按照讀音理解香港都係音譯。

■Amlo Plus︰嗯......台灣人小時回憶是皮卡丘,你們的回憶是比卡超。我們井水不犯河水吧?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片