logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「熱狗」直播蝦細路 目擊者踢爆歪曲事實

2016-07-11
■網民發帖批評他歪曲事實。■網民發帖批評他歪曲事實。

「熱血公民」成員一向聲大夾惡,講粗口多過講道理。網上有人發帖,貼出一幅「熱狗」李政熙正在拍片的照片。發帖的網民指,一個懷疑有情緒病的小童在沙田宜家店舖內大發脾氣,身在現場的李政熙就趨前拍攝直播,當職員勸告他中止拍攝時就爆粗罵人。李政熙在fb稱自己「忍鬫n耐」,又聲言當時目睹該小朋友「俾阿媽狂打」,結果被自稱身在現場的網民踩場,批評他歪曲事實。

繼粗口大罵在其居住大廈演習的警員後,李政熙又「獻新猷」。網民「Vincent Ho」在自己的fb發帖,「有個細路有情緒問題,俾個×樣直播,職員叫佢唔好影,我話叫報警,跟住佢×人老母,竟然係(騿^d(齱^仔女面前做d(齱^咁鼣央]洁^!做家長做到咁,冇同情心,冇忍耐力,講粗口,侵犯人私隱,唔忍受不特止仲要拍片!」

「Vincent Ho」在原帖留言回應網民時又指,「我堅嬲,唔係佢×老母,因為佢有報應謘A但人家小孩有病,大家唔可以忍受下?忍唔到可以搵職員,而唔係post人家的病態出黎(薄^......我好明白個女人,做人父母,佢已經盡力控制個細路,佢冇唔理,恣B打、鬧、講、拉佢走,乜都試過,但個賤男仲用facebook直播。......睇下幾個人stop佢,佢仲要×埋其他人,我真係好擔心,佢點教佢的下一代!」

有網民一眼認出,該名拍片的「×樣」、「賤男」,就是「熱狗」李政熙。李當時原來在自己的fb直播,更以《蝗蟲死都要食雞翼之一群偽善麉K宜英雄沙田狗》為題。片中拍攝一名胖小童大吵大鬧稱要吃雞翼,而其母多次揚聲喝止,其間曾拍打其手臂。其後,在有人勸李不要拍攝時,李就大講粗口。

稱「母親狂打仔」但冇片

李政熙聲稱自己之所以拍片,是因為該名小童「真係滋擾到我」,又稱「個老母狂打個仔」,「個小朋係承受左(驉^不必要龠阨`」等等。不過,所謂「狂打個仔」,原來是「冇片冇真相」:「原來打仔果(鶠^段lag機冇左(驉^。」

一批「熱狗」信到十足,紛紛留言侮辱阻止李拍片的人。「Jerry Lam」稱:「好多港豬。」「Will Lo」更聲言,「依(M)條片拍得好,睇×到香港人係點×樣。總之唔×關自己事,一關自己事就要自己企係(騿^道德高地。」他們更將發帖的網民「起底」。

不過,有自稱當時在場的「勇士」「Adams Chung」就到李的fb留言挑機,批評李歪曲事實,「你簡直係侮辱『本土』, 首先個小朋友唔係蝗蟲, 突然小朋友有問題你直播係咪對個小朋友造成一定傷害呀, 如果『本土派』係咁樣樣儭隉A 好簡單隉A 九月睇下你]有幾多票囉!」

他直言,「其實係有人勸對母子, 甚至乎有人去同小朋友好細聲講野(洁^,母親亦都想帶個小朋友走,當睇直播你淨係睇到中間鶣薑S睇唔到前面到後面, 就覺得人]個老母好有問題,但係人]個老母事後喊又有幾多人知,我親眼就睇到佢鰣茠糷f度喊,個老母已經要控制個仔仲要比(俾)人拍片,承受其他目光個老母好好受,你話我左膠又好乜都好我都係講道理!」

「熱狗」當然狂攻這名「勇士」。不過,歪曲事實咁又點喎?「熱狗」不嬲都係咁謚捸I ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片