logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

激進「本土派」網上散佈恐嚇留言

2016-07-31

Simone Chung:既然民主選舉已經失效,就會進入革命一途。呢一孎@惡多端既(鵅^當權者,必須付出代價。

Fat Tsoi:掟磚頭又好,掟石頭又好,掟炸彈都好,都已經有哂(晒)心理準備。......有冇心理準備為革命而死?Come on James,有。

Eric Ma:香港和平抗爭歷史到今日結束。

學民苦主大聯盟:汽油彈聚會,正式開始。

Lam Hong:是時候推動武裝革命。

Daniel Cheung:除了革命沒有出路。

Russell Law :我好期待香港大暴動。

Louis Leung:(新界西選舉主任)羅應祺祝全家死晒,百病纏身癱瘓,長命千歲。

James Lee:佢會死,佢一定會死。

李奧陳:唔好連累家人,但意外好難講。

Jim Chung:一家大細 出街睇路。btw,留係(騿^屋企都唔見會安全。

Cheng Man:剝削別人妻兒的民主權利及人權,那自己的妻兒也自然沒資格享受人身安全。

Tsang Yeung Ching Marti:認同要聲討呢條友,但不止於呢條友,係成個選管會由呢條友對上鼣ㄜn。

Max Li:推動「港獨」不爭朝夕,除左JR(司法覆核),要諗下仲有咩可以玩上國際。睇下(鵅^個勢夠唔夠,選舉制度名存實亡推動民意,脅(挾)持所有唔要篩選既(鵅^議員杯葛是次選擇,有幾大玩幾大。

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片