logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

網民鬧爆許智

2016-08-22

Oscar Ngan:唔明最後點解輸了就不能服務?意思有糧出先會服務香港?

Tony Yu:要脅(挾)定靠嚇?好卑鄙。

Franco Wong:下(鵅^,點解輸左(驉^就唔可以做社區服務?係真正有心既(鵅^點解唔繼續做落去?

李矷G姐(即)係贏左(驉^先做野(洁^,輸左(驉^就唔使再見到你,影都無埋,四年後又奇蹟出現,係未(咪)咁先?

Chi Hong Ch Chan:若許智葑捁鵅A咪翻(返)去做區議員囉,你想點隉I

Truman Chan:其實做社區活動區議員已可。

Anson Lee:最主要的是立法會(議員人工)十幾萬,社區議員先至兩三萬,對比做社區議員真系(係)無意義,輸左(驉^就唔可以做社區服務,這個當然啦!

WK Leung:選你入垃圾會又係拉布,不如去布廠見工,做個熟練拉布工!

Simon Cheung:「第一大黨」做到落區冇哂(晒)支持,你地(])返去反省四年先啦!

Tim Tim:自知落伍、速速投降吧!

資料來源:許智綒b

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片