logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:親睹車撞人群 途人坦言「恐怖」

2016-11-13

「我]企劗銦A聽到『』一聲,就見到齯H唭C晒,有5、6個......」,的士衝入人群一刻,正是SOGO感謝祭之日,不少銷售人員站在店外四周派發傳單,其中目擊車禍的翟小姐憶述稱,當時聽到一聲巨響,即見一輛的士衝入人群,多人走避不及被撞倒地上,「有灟曮Y好嚴重就走驉A鰜蛌熙ㄚY老人家,亦有人尖叫。」她坦言平時不會想像到發生車輛撞人群的恐怖場面,「依家就真係唔敢再行出去。」

其中一名遭的士剷上車頭的潘姓男傷者在醫院稱:「好痛、好痛!」他左腳受傷,「唔知係咪骨裂,要照X光。」他指除腳傷外,臀部亦有瘀傷,手部亦擦傷,幸傷勢不算嚴重。他指,事發時正等候過馬路,的士突然將他撞倒。

途人斥的哥「有冇搞錯?」

潘續指,被撞倒後「碌鷒谷a有禶w」,很快「有一男一女好心想薛艂琚A跟住其他行人就話唔好扶住,報警等救護車薔穧n」。

其間更有男途人即場斥責的士司機:「有冇搞錯?你睇你架車有冇事?睇禷邞怚啦!」 ■記者 杜法祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻