logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民鬧爆

2016-11-13

■Sally Fong:落車後淨係關心自己架車,完全冇理會被佢撞倒的路人傷者,乜心態?簡直係草菅人命,法庭睇鰼齯躩Y唔係要判多幾年?

■Kam Shun Yung:第一時間睇部車,唔係關心傷者,你係咪冷血嫁(謘^!

■Rachel Fcy: 一落車唔係關心撞倒鼣~人而係睇自己架車!! 仲要一副關我鬼事嚗L臉, 扣分釘牌啦!

■傑豬仔:好恐怖,簡直係人肉保齡球。

■Tai Ming Lee:的士司機這樣駕駛,如同隊M殺人無分別。

■Monster Rubbish: 可能是一宗事(意)外,但司機的態度看來有問題。從短片中看來,司機下車後,只檢查的士車身,並沒有關心被他碰倒的路人,感覺他有點冷漠,一點同理心也沒有!

■一戰功成:個的士佬係咪香港腳發作?!

■spinel20:希望傷者早日康復,有小朋友呢。另司機終身停牌,有咩理由先睇車有無事。

■Benz747BMW:的士佬形像(象)差,有事肯定被狂插,無人可憐,只怨自己形像(象)太差 。

資料來源:facebook及網上討論區 整理:文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻