logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民鬧呃盡支持者

2016-12-09

Wong John:你收夠水,一句唔玩就走人。自已(己)驚坐監。跟你玩個D(齱^俾你玩死,個個都要坐。安家費都冇。慘過入黑社會。

陳少樂:即係講×到明,早前所講,只係為鬻c飯食啦,賤人!坐緊監果灝u係K春喇!

Sky Esp:一時無底線,一時有底線。你估我地(])個個都可以一有事就去外國讀書呀?

Vincent Cheng:由當初上街撐你,到宜(M)家討厭你,有冇反省過?

Angus Yip:說好的「時代革命」呢?做唔到,當初就唔好欺騙支持者。

Kee Shun:你說過,如果日後不再是你當初的你,就把你拉下來,今天是時侯(候)喇!並不是你不能完全(成)甚(什)麼大成就大事,而是你那不知恥的理由理論!你現在還隔空說甚(什)麼不要絕望,你就是絕望。

Eunice Mo:當日言之鑿鑿,正氣萰M,話販民(反對派)變質欺騙香港人咁多年,話有一日佢如果變質就拉佢落黎(薄^!估唔到不到半年佢就變質了,保鮮期咁短,仲厚面皮出來獻世。

Neo Choi:你無能你廢諗唔到plan就早講啦,「垣穸環」推個「plan b」出黎(薄^攪(搞)到「本土派」個名臭晒先出黎(薄^講埋鑨搕ㄜt責任鼣央]洁^,我×你啦!

李瑞欣:係(騿^人眼中佢某程度係代表「本土派」,佢咁講同臨死前插多幾刀有咩分別?

Fish Leung:只能講,大難臨頭各自飛,推「plan b」果(鶠^時又話理念相同,又話梁游有自主權,你當初作為推薦人唔係有責任睇住佢地(])?你話「plan b」當選會分一半資源比(畀)你地(])!

David Chang:你以為佢咁樣講,會無哂(晒)人支持?少年,你太年輕了。去Google search下乜洏s「弱者的道德」。明顯係有計算過的。 

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻