logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

被嘲零價值 浪費刀片郵票

2016-12-09

William Chan:他已沒有什麼價值了,你想有人去做一些沒價值沒作用的事情嗎?

Wai Yuen Tsang:老實講你仲有咩價值要恐嚇你?......你都以(已)經廢人1個,一D(齱^都唔合邏輯!個人覺得浪費左(驉^塊刀片!

Wai Ying Chan:好心啦,你隻畜牲,市民先唔會破費買刀片和郵票寄俾(畀)你,咪鰜蚾耋腹I

Long Ming Kwan:唔肯報警,無私顯見私,呢條友仔身有屎。

Benjamin Leung:(封信)個「幾」字係繁體字黎(薄^架(謘^!呢個「几」先琝r!做戲點解永遠唔做足全套?

Dede Chung:自編自導自演!千祈咪報警,拉你報假案!

Wailin ChungLee:他潛水幾天又出來製造新聞,為求見報。

姚文生:佢都仍未算瘋得好利(厲)害,台灣「前總統」阿扁直情安排槍手開槍射佢,然後扮成俾人槍擊搏(博)同情都做得出。

Chung Sunny:當日旺角、西環,你地(])咪講過不自由無(毋)寧死、要「勇武抗爭」,一把刀片仔濕濕碎喇,都未夠你地(])d(齱^磚頭勁!......西環九秒九上的士,你系(係)香港暴徒紀錄跑得最快鶡魽A又使乜恣]擔)心有人會追到你!

Juno Lee:你的信用、人格都已經破產,那恐嚇信是真也好假也好,從根本上你都無法再取信任何人並從中割(獲)取政治利益了。對自己最有幫助的是躲起來,不要再提醒世人你的存在了!

資料來源:facebook

整理: 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻