logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】毛姨翻舊賬數臭訟黨

2017-01-10

立法會議員毛孟靜(毛姨姨)月前退出公民黨(公文袋),鶧}口口聲聲話「君子分手,不出惡言」,轉過頭就抽前東家水苤C佢日前就善用facebook鵅u當年今日」功能,囿6年前佢力撐不時涉嫌學術失德嚝G宇碩(袋鼠碩)選輸黨主席一事謠縑A而呢件事正正係佢同公文袋關係轉差嚝氻齝u,仲臨老學識cap圖(截圖)添。

毛姨姨將佢6年前支持鄭宇碩鮢tatus(狀態)cap低,仲提到:「霎眼6年。fb又提醒我有關『黨』的一筆。舊時唔識,今即刻cap圖留念。」

講返6年前發生乜事先:2011年1月,公文袋首次改選領導層,主席由時任秘書長袋鼠碩對獲時任候任黨魁梁家傑等人支持鼣祚a洛,當時毛姨姨仲舉晒牌支持袋鼠碩,最後都阻唔到陳家洛以11票之差險勝,史稱「陳家洛搶位事件」。

自此之後,毛姨姨就同公文袋「漸行漸遠漸無聲」,而佢鰤h黨記者會上仲舊事重提,大爆當時有人支持陳家洛係因為陳承諾唔會選立法會。之後事情發展成點?大家有眼睇啦。 ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻