logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

做「虎媽」被讚夠貼地 江美儀鬆一口氣

2017-03-03
■首次做女主角收視好,美儀終於鬆一口氣。■首次做女主角收視好,美儀終於鬆一口氣。

無釆@《親親我好媽》今晚結局,這套劇拍攝初期是非多多。之前拍《街市遊樂團》被網民喪插,到現在做「虎媽」被網民激讚夠貼地之餘,收視又出奇地好,首次擔正「女一」的江美儀自言鬆一口氣。

採訪:植毅儀 攝影:彭子文 服裝:Laurel

題材貼地,《親親我好媽》獲不少觀眾追捧。首次擔正做「女一」,江美儀自言現在收視咁好,可以鬆一口氣。劇中美儀演霸道的「怪獸家長」,現實中,美儀未有生BB,但從不少朋友身上學做「媽媽」。「做演員好多炡ㄛO從身邊朋友去觀察,去學習點去做一個媽媽。好多謝大家咁鍾意呢套劇,現在有咁高的收視,當然係好開心,而且真係鬆一口氣!話晒首次做主角當然開心,好在『老公』阿Ben(黃智賢)好好,大家可以有商有量去演,而兩個『女』亦都演得出色,先至可以令到我發揮得更好。拍劇初時發生好多是非,自己都有回去反省當時自己係咪做錯了。當然沒發生上去高層告狀,但我可以點呢,因為我講乜都死,好多時候你愈解釋就愈描愈黑。食得鹹魚抵得渴,我早已深明這道理。」

讚網民對事唔對人

現今社會幾乎是一個網民做主導的社會,你看江美儀近3個月的新聞就明白。之前拍《街市遊樂團》,被網民大鬧她欺負新人顧紀筠兒子陳浚霆,惹來網民喪插刻薄兼無品而淪為「負評王」。現在演虎媽,卻被網民大讚夠貼地,美儀坦言可見網民是對事唔對人。

「我信佛,我相信係個天安排,好定壞都接受,人都會豁達點。我一向說話沒尾音,有時講洃S大聲,但唔代表我惡。早幾個月網民仲鬧緊我,現在又讚我,證明網民對事唔對人。有這樣的成績已經賺驉A多謝大家支持。趯VB咁多人等做女主角,如果一套唔得,可能就見唔到我,幾驚要息影呀,鬆一口氣!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻