logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民慨嘆後生仔被用完即棄

2017-03-18
■網民製圖寸爆黃洋達(上)和黃台仰。■網民製圖寸爆黃洋達(上)和黃台仰。

Tsang Edward:多×謝本土及旺暴煽動者。

Lawrence Wong:(佔中)三恥,公民袋佢]佔中,有冇叫佢]仔女或家人出薔替Y陣?(劉)小麗老千有冇叫佢屋企人去旺角幫拖?人出聲,你]出命。

Bowie Ip:人]就榮華富貴,你]就墊人屍底......有齯H就月入十萬做立法會議員,有齯H就有米到外國升學讀書,有齯H就遊走港台兩地播獨接受台日資助做漢奸風流快活。

Nancy Chung:帶領暴動者就逃之夭夭,被利用參與暴動者就戇居居做替代品,這正是精人出口,笨人出手......此案件可以警惕市民,不要隨便聽人支笛參與「港獨」。

Kam Wing Tsang:判三年監都算合理,希望有阻嚇作用,畀班年青(輕)人諗清楚,再有人吹雞都唔會俾人利用! 整理:記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻