logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

被翠如指有十多隻爛牙 洪永城信女友不介意

2017-03-24
■洪永城抱起傅嘉莉,但伊人險走光。■洪永城抱起傅嘉莉,但伊人險走光。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)無釆@集《我瞞結婚了》演員黃浩然、洪永城(Tony)、黃翠如、傅嘉莉、陳煒、吳岱融及莊思敏等,昨日到西貢為劇集宣傳。Tony被網友發現滿口爛牙,他承認因愛吃糖累事,翠如更指Tony有多達十餘隻爛牙,不過Tony否認,又稱女友不會介意,反而是自己對此耿耿於懷。

主角黃浩然首次為劇集宣傳,並已將鬚剃去,他說:「觀眾口碑都話幾好笑,同埋叫我唔好再留鬚。」他又笑謂拍攝時的留鬚Look被兒子及老婆嫌棄,他笑說:「因為我成日錫佢],躠蓬N拮到佢],拍完第二日,個仔就垠蚥膚S叫我剃鬚,老婆都話我留鬚冇運行。」說到他在劇中不及洪永城艷福無邊?他笑說:「留返畀曮嵽穸J,我之前拍得太多。」

洪永城對於被網友發現滿口蛀牙,他承認因小時愛吃糖所致:「真係需要搞搞,因為細個時食得太多糖累事,我都有後悔緊。」翠如笑指自己與Tony都愛吃糖,以前拍旅遊節目時鬥多蛀牙,自己只得2、3隻,但Tony就有十多隻。Tony即澄清:「自己只得4,5隻,其實囓u係補牙嚜粉,只係外觀唔好,牙醫話無須要換。」問到女友唐詩詠可有嫌棄他滿口爛牙?Tony笑說:「應該就冇,(有冇臭味?)應該冇鵅A只是外觀上唔係咁好。」雖然女友沒有介意他有爛牙,但Tony自己反而有少少介意:「前日拍《大帥哥》時要大嗌,攝影機從上面影到我很多爛牙,導演問我可唔可以合埋口嗌,令我耿耿於懷。」

翠如「人肉速遞」賀男友

黃翠如的男友蕭正楠(Edwin)昨日40歲生日,她透露男友今日要開工,所以前晚已送了小禮物給男友,又與曹永廉返公司為男友慶祝:「 阿廉本來話唔薄A但又突然返薄A佢好好,有灟礸峈A都薄C我]趁Edwin拍《深宮計》放消夜鶗b個鐘切蛋糕,又送鱆A裝間四大美女畀Edwin。」她表示男友昨日要與馬浚偉拍打戲到翌日,希望他不要受傷。她又指男友近幾年生日都是在錄影廠度過,是個傳統,去年他拍《幕後玩家》生日更要拍靈堂戲,所以今年已經好好了。

莊思敏以低V透視裙亮相,玩遊戲時不慎露乳貼,她說:「係意外薄A本來唔係茤O條裙,助手姪驉A(走光?)應該冇,有乳貼嘛,件衫應該好安全。」說到她被寸拿私家魚網來撈魚?她笑說:「我唔知今日要撈魚,錯有錯荌捸A我]開工大家都成日互寸。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻