logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】暴徒全名報唔報? 「教主」「熱狗」又互咬

2017-03-24
■「教主」以藍剔戶口留言,批評《熱時》不報道兩名暴徒全名,即被一班「熱狗」追咬。 fb截圖■「教主」以藍剔戶口留言,批評《熱時》不報道兩名暴徒全名,即被一班「熱狗」追咬。 fb截圖

「熱狗」內訌已經內訌到煩。近日,《熱血時報》報道了楊逸朗及葉卓賢被控串謀縱火罪成的新聞,竟被「教主」黃毓民質疑做咩唔開名,「熱狗」反應激烈,狠批「教主」。

「教主」鬧《熱時》報道差

事緣「教主」在有關報道以藍剔戶口留言,「葉什麼,楊什麼?二人資料欠奉,如此報道,唉!」「熱狗」一見,即時狂攻。「Max Hui」稱,「呢個抗爭者唔介意開名,果(鶠^個抗爭者介意開名。......唔通次次都打電話去問下(鵅^你介唔介意開名咩,運作上根本唔work(可行),唔好強人所難,講到咁叻自己報!」

「Audrey Tang」則稱,「法庭公開全名係一回事,傳媒公唔公開全名係另一回事。因為市民通常都係透過傳媒薑F解案情同肇事人。為保障犯人重新做人幭v利,唔應該開全名。更何況佢老人家一直叫人抗爭又話企鬺靰妒劗銦A而(M)家×人唔公開抗爭者全名,算點?」

被質疑借機炮打「熱狗」

「陳漢深」就認為「教主」是借機炮打「熱狗」,「我就覺得佢係要『點醒』班《熱時》支持者『你]唔好以為《熱血時報》真係好×掂先得謘I講洁I』」

黃毓民其後在網台解釋,他不滿《熱時》唔開名,是因為這是一場「政治冤獄」,所以「愈多人知愈好」,更以美國平權領袖馬丁路德金為例,要「開名」令「義士揚名」。「熱狗」「ArTing Lam」揶揄:「兜就兜啦佢!」「藍鳳凰」也稱,「如果係咁,咁佢講點解覺得要開名咪得囉,洗(使)乜講到唔開名好似有大罪咁?」

不過,前「熱狗」李政熙今次似乎站在「教主」那邊,稱《熱時》「2016年7月已經開曬(晒)咁多個名了」,「我想講,你]要×就要大力齱A《熱血時報》一早都已經開鬫W了。在開唔開名呢一個爭論堙]裡)面,你地(])要搞清楚,時報做過釂A洁C」■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻