logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【街談網議】盲撐葉繼歡誣警 《蘋果》搞分化挨批

2017-04-21

前日病死的重犯葉繼歡,竟被部分激進「本土派」視為「英雄」。《蘋果日報》更引述曾在獄中為葉繼歡證婚的翁靜晶聲稱,葉繼歡自稱當日中槍落網,是因為有警員「不守諾言」在他背後開槍云云。有關報道引起網民熱議,不少網民批評報道反智,「將人渣歌頒(頌)成偉人」,更有人直斥報道是在「搞分化」。

《蘋果日報》報道稱,葉繼歡於服刑期間逃獄,並潛逃內地後,1996年返港企圖犯案。葉繼歡於西環登岸時遇到巡警截查,雙方當場駁火,葉繼歡中槍就擒。曾為葉繼歡證婚的翁靜晶則引述葉繼歡聲稱,當日他與兩名同黨登岸不久,即被兩名軍裝巡警截查,兩名同黨即拔槍指向警察頭部,再挾持兩人前行。

她續稱,兩名警員曾向他們請求切勿開槍,其中一警指自己也有女兒,由於葉繼歡本身亦有一女,一時心軟答應,更放走兩警及要求承諾不揭發他們,但當葉繼歡登上小巴欲離開時,卻被其中一警開槍擊中背部,又稱葉繼歡對有人「不守承諾」一直「心有不甘」。

「死無對證 可信性低」

網民「Albert PaPa 」在留言中反駁,有關言論「死無對証(證),可信性十分低」:「記得當年鼣蠷氶]道)話葉支槍卡死驉A轉身想走,兩個PC係同一時間開槍,葉中魖熇j,佢唔死得係天意。」

「Catherine Mak」坦言:「呢個社會和傳媒好反智,一個罪有應得鴾H渣好似被歌頒(頌)到偉人咁,戲和現實都不分夾硬扯埋一齊講......呀『偉人』死之前翁小姐唔出來講同佢平反?」她續說:「葉繼歡逃獄傷鷖g教署人員你唔講?......既然葉繼歡都可以夾硬變成好人......我們社會咁大愛不如放佢(林過雲)出來啦!」

「Jackey Lee 」直斥報道「搞分化」,「鰫籊丹]佢搶劫金舖中流彈死個女仔又點計數先,佢當日D()軍火又少洇r,個警察打傷佢咪偷笑啦,仲要我]納稅人養鼳咁多年」,又反問道:「蘋果日報你係咪又想搞分化呢?對住D(齱^冷血綁匪高度通緝犯仲要講道義?」

「Stone Leung 」質疑:「其實蘋果係咪想試圖將哩(呢)個賊講成英雄?就算係黑警背後開冷槍又點?有冇證據?冇證據就唔好神化一個賊,咁廢既 (鵅^文你]都好出。」

「Jessica Tong」也認為《蘋果日報》「今次真係唔岩(琚^」,「件垃圾(葉繼歡)又搶野(洁^又打死左(驉^個護士,佢根本係抵死,請停止再美化佢......比 (畀)佢過多咁多年養佢咁多年,賺左(驉^啦!」 ■記者 文森

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻