logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「小麗老千」走數半年 當「收數神駒」係垃圾

2017-04-27

「自決派」立法會議員劉小麗鬗W年選舉期間告急鶧},竟然牙斬斬話會捐一半人工出薄A用薯言腄u家務義工隊」幫助老友記,仲話會公佈賬目。最後鷅竷薑斷追數下,先肯鷈礎~11月底捐出半份10月人工,所以佢有個花名叫「小麗老千」。不過,「小麗老千」到??家都仲未交代舊年11月至今個月份糧捐鬙h邊,甚至有無捐到都係未知之數。之前落力狙擊「小麗老千」鵅u無敵神駒」仇思達,最近再度出擊,要求「小麗老千」快灡蔭I6個月糧,最後激到「小麗老千」鐪acebook將佢個交友邀請mark as spam(標示為垃圾)。我]尋日問過「小麗老千」係咪走數,佢話已經鷅穭W回覆驉A但睇返佢個facebook,佢只有鷈礎~11月講過一次捐人工,之後更加提都無提過,睇薯悀肭O羉盓Q都係凍過水! ■記者 陳庭佳

神駒前排鐪acebook鷴ost(帖文)主要都係輕輕鬆鬆食、玩、唌B屙,近排唔知點解重操故業,狙擊返「小麗老千」。好似前日「小麗老千」講開公屋防火電線測試肥佬鶧},唔知係咪唔記得自己都走緊數,講到一句「開始到鬙u有騙子才是真的年代了?」,即刻俾神駒cap圖(截圖)寸佢:「千王之王劉小麗,請問你幾時先至捨得捐出(20)16年11月至(20)17年4月鴾H工?開始到鬙u有老千才是真的年代了?」

無教書一學期做政棍?

到鰲M日,神駒拎返自己鵀W作「劉小麗出糧的日子」出薄A而呢個時候已經係「小麗老千」支薪鼤臚@百七十七日,神駒講到深水鶦Z阿公阿婆由天冷等到天熱,轉眼間已經半年,問到「小麗老千」會唔會履行選舉承諾,捐出一半人工,「定係唔講就已經唔存在喇?」

身兼理大附屬麰輕銆M上學院(HKCC)講師鵅u小麗老千」,鶹嬼|期間口口聲聲話唔會辭去教席,「因為我唔想做政棍」。不過網民「Fritz Kelu」就上載髐@張好似係「小麗老千」教鵅uGender Issue(性別議題)」黿翻珖伅〞瞴A話佢今個學期連書都無教。神駒就話:「嘩,劉小麗『唔想做全職政棍』論言猶在耳,做乜教半年就收工呀?睇蟑n整礸u片招呼懮,鶧}老屈其他全職議員係『全職政棍』,??家自己做埋一份,正宗搞(攪)屎棍。」

神駒尋日又cap鰼i圖,見到「小麗老千」個facebook戶口,而「加為朋友」麛伝w就灰驉A神駒解釋:「劉小麗議員將我的交友邀請標示為垃圾(mark as spam)。很好,少一個損友。」追嚗隉A唔使咁魽A難怪有網民寸佢就螺s深水鶞婆都mark as spam。

稱網上交代捐糧耍記者

我]尋日鬘萿k會搵到「小麗老千」,佢話自己已經鷅穭W回覆鰹蝓野顙ヾA唔會再作任何回應咁話。但摷返佢個個人facebook,佢一隻字都無提過捐人工;而騿u小麗民主教室」個專頁度,最近都冇就捐款作出交代,對上鴾w經係舊年11月23日講返捐出半份10月人工,唔知咁樣係咪已經係佢口中鵅u交代」呢?

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻