logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「教主」爆粗開名鬧 「熱城」當佢「打飛機」

2017-04-26
■有網民改圖寸黃毓民係「拆顆(夥)專家」。網上圖片■有網民改圖寸黃毓民係「拆顆(夥)專家」。網上圖片

「教主」黃毓民分裂組織黚鄐O真係唔到你唔服,先有社民連,再有「人民力量」,M家仲有「熱普城」(「熱血公民」、「普羅政治學苑」同「城邦派」鼤V合體)正式分裂成「熱城」。「熱狗」同「城邦派」寸「教主」要靠黐「獨派」鵅u本土民主前線」同「青年新政」搵食,另一個說法係「教主」想培養「香港民族黨」召集人陳浩天呢個「再世靈童」薨腔羆v響力。「教主」繼日前開名鬧「熱血公民」過氣頭目黃洋達同「城邦派」「國師」傻根(陳云根)搞清算後,前晚再鬖菑v網台MyRadio度表現得老馬有火,起勢咁爆粗鬧「熱狗」同「城邦派」,話有年輕人想麜個網台度開咪,但俾人恐嚇,仲開名批評兩個親「熱城」嚘竷薄u藍鳳凰」同「葉政淳」煽風點火。不過「藍鳳凰」同「葉政淳」就無「教主」咁好氣,認為佢山草藥U得就U!

「教主」前晚麜個網台儭`目度,對住「熱狗」同「城邦派」起勢咁發炮,成個節目佢係咁重複「十六字真言」:「我不負人,人若負我,我必×人,×完就算。」佢仲口口聲聲話自己唔會報復,「鶢潃茞梒齯H點樣搞我],我又無話『你個×樣打巴你都好』,因為我信耶穌,我唔會做呢洁A我有能力做而唔做。」

被指靠黐「獨派」續命發火

佢又反駁「熱狗」同「城邦派」寸佢要靠黐鵅u本民前」同「青政」搵食:「M家齯H屈我,話我要投靠『本民前』、『青政』,笑×到人]個口都......我投靠佢]?佢]已經滅亡鱁捸A滅亡驉悝A老味我投靠佢]靈魂呀?係咪傻×鬻r?」叫佢]唔好再浪費時間講呢玹搛隉C

「藍鳳凰」「葉政淳」齊中槍

同「教主」一齊做節目鵅u台長」梁錦祥就話,有個年輕人諗住譹yRadio做節目,但有人鷅穭W咁樣恐嚇這個年輕人:「警告你唔好譹yRadio度開新節目,唔係連你都清算埋,識時務者為俊傑,細路仔!唔好以為去得多國家,識少少扮代表,你黐黃毓民同太監(MyRadio節目總監Marco)班人無好下場。」「教主」呢個時候就話:「呼之欲出啦×你老味,《熱血時報》都叫過Marco做宦官,我唔會屈人鵅A×你老味你班R×剷全部都身痕鵅A你恐嚇我瓛虒禲A真係大×膽。」

雖然「教主」話唔會理「網上遊魂」,對呢齯H不以為然,理佢]盞浪費時間,但佢最後都姣婆守唔到寡,開名鬧「藍鳳凰」同「葉政淳」。佢一口咬定「藍鳳凰」就係恐嚇MyRadio主持鴾H,「我×你老母你開真名魽A你開真名講我報差館拉你老味,呢個係恐嚇鵅C」佢仲話知道「藍鳳凰」遠在加拿大多倫多,叫加東鴾銕貜怢瞴u藍鳳凰」出薄C

另外,曾經寸MyRadio係「I×台(意指窮鬼)」鵅u葉政淳」亦都中招,「證明我黃毓民×親鴾H都唔會×錯......你繼續魽A蒙面仔,你走到去天腳底我都搵到你。」

「藍鳳凰」同「葉政淳」俾「教主」開名鬧咁「與有榮焉」,自然鐪acebook打打卡先,佢]都話「教主」無真憑實據,「藍鳳凰」仲寸佢「使鬼縮埋鰣虒`目用個咪打飛機咩」。 ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻